Business success: Πώς μια απελπισμένη μητέρα άρχισε να φτιάχνει μπισκότα και έκανε πελάτες της ακόμη και τους Dior και Cartier! [εικόνες] - iefimerida.gr

Business success: Πώς μια απελπισμένη μητέρα άρχισε να φτιάχνει μπισκότα και έκανε πελάτες της ακόμη και τους Dior και Cartier! [εικόνες]

NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Χρωστάει το έναυσμα για την δημιουργία της επιτυχημένης εταιρείας της Biscuiteers στα δύο της παιδιά. Και πλέον είναι μια πετυχημένη επαγγελματίας που πουλά μπισκότα σε πολυτελή συσκευασία δώρου.

Η Χάριετ Χάστινγκς ξεκίνησε την δική της επιχείρηση σε μια προσπάθεια να πάρει τον έλεγχο του χρόνου της και να περνά περισσότερο χρόνο με τα παιδιά της. Στο παρελθόν εργαζόταν ως διευθύντρια διαφημιστικού τμήματος επιχείρησης.

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Biscuiteers Baking Company (@biscuiteersltd) στις 29 Νοέ, 2018 στις 1:00 πμ PST

«Αυτό το παραδοσιακό εργασιακό περιβάλλον δεν λειτούργησε για μένα, όπως συμβαίνει και με πολλές άλλες γυναίκες» λέει η ίδια στην Daily Mail. Στην πραγματικότητα, η Χάριετ έκανε ένα μεγάλο μέρος των αρχικών σταδίων της νέα της δουλειάς, σε έναν φορητό υπολογιστή στο νοσοκομείο Great Ormond Street. Η 10χρονη τότε κόρη της Φλωρεντία, αρρώστησε από λευχαιμία και για τρεις μήνες το 2008, ήταν σε πλήρη απομόνωση ενώ υποβλήθηκε και σε μεταμόσχευση μυελού των οστών.

Η Χάριετ ζούσε στο νοσοκομείο, ευγνώμων για την περιστασιακή απόδρασή της στον περίπλοκο σχεδιασμό μπισκότων ενώ παρακολουθούσε την Φλωρεντία να κοιμάται. Και η επιχείρησή της μπορεί να ιδρύθηκε σε ένα δωμάτιο νοσοκομείου, ωστόσο δεν ήταν καθόλου βιαστική. Ε την δημιουργία μιας εταιρείας που έβλεπε το φαγητό ως μόδα, το Biscuiteers θεωρήθηκε ως τίποτα λιγότερο από μια επανεφεύρεση του τομέα των πολυτελών δώρων.

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Biscuiteers Baking Company (@biscuiteersltd) στις 6 Δεκ, 2018 στις 1:00 πμ PST

Μια δεκαετία αργότερα, τα κουτιά της με τα εξαιρετικά μπισκότα, έχουν κατακλύσει το Instagram και δημιούργησαν μια αξιοζήλευτη πελατειακή βάση, συμπεριλαμβανομένων των Dior και Cartier.

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Biscuiteers Baking Company (@biscuiteersltd) στις 9 Ιούλ, 2018 στις 5:02 πμ PDT

«Οι γυναίκες είναι πολύ καλές στο να κάνουν πολλά πράγματα ταυτόχρονα. Αυτό δεν είναι μύθος. Είναι ευσυνείδητες και επικεντρωμένες, και αν έχετε δική σας επιχείρηση μπορείτε να εκμεταλλευτείτε το γεγονός πως δεν χρειάζεται να κάθεστε σε ένα γραφείο όλη την ημέρα απλά επειδή κάποιος πιστεύει ότι πρέπει να το κάνετε» δήλωσε η Χάριετ.

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Biscuiteers Baking Company (@biscuiteersltd) στις 27 Σεπ, 2018 στις 3:17 πμ PDT

Η εταιρεία της έχει πλέον έναν κύκλο εργασιών 4,7 εκατομμυρίων λιρών, απασχολεί 80 άτομα και σύντομα θα προσθέσει ένα νέο εργοστάσιο και ένα νέο κατάστημα στο νοτιοδυτικό Λονδίνο.

Η επιχείρησή της γεννήθηκε μετά από μια σκέψη που έκανε το 2007, ενώ ήρθε αντιμέτωπη με το θέμα των βρώσιμων δώρων. «Άρχισα να παρατηρώ μια τάση. Όποτε είχαμε επισκέπτες που έρχονταν για να μείνουν το Σαββατοκύριακο, αντί για λουλούδια, μας έφερναν κάτι σε φαγητό – κρασί ή σοκολάτες ή τάρτες. Εκεί είδα ένα πραγματικό κενό στην αγορά των τροφίμων που δίνονται ως δώρα» αναφέρει η Χάριετ.

Και συνεχίζει: «Έτσι σκέφτηκα για μια επιχείρηση με παράδοση στο σπίτι με το όνομα «Tarts For The Weekend»... αλλά τα μπισκότα είναι πιο εύκολο να παραδοθούν και να αποθηκευτούν, κι έτσι μπορούσα να δω έναν τρόπο για να τα εμπορευτώ. Δεν δημιούργησα την επιχείρηση από την αγάπη μου για το ψήσιμο. Είδα μια επαγγελματική ευκαιρία και θέλησα να την εκμεταλλευτώ οικοδομώντας ένα εμπορικό σήμα».

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Biscuiteers Baking Company (@biscuiteersltd) στις 20 Νοέ, 2018 στις 2:00 πμ PST

Μόλις απέδειξε ότι το Biscuiteers μπορούσε να λειτουργήσει, ήταν μόνο θέμα χρόνου για να αρχίσει να μεγαλώνει. «Η άνοδος και η εξέλιξη μιας εταιρείας απαιτεί μια διαφορετική νοοτροπία, αλλά όλες οι γυναίκες θα πρέπει να τολμήσουν να κάνουν αυτό το βήμα. Όλες οι γυναίκες πρέπει να γνωρίζουν πως είναι το ίδιο άξιες και καταρτισμένες όσο και οι άνδρες» τονίζει, σε μια προσπάθεια να πείσει όλες τις γυναίκες να τολμήσουν. Να πάρουν την απόφαση να κάνουν την αλλαγή στην επαγγελματική τους ζωή, αν πραγματικά πιστεύουν στο όνειρό τους.

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ