Ο «Βαφτιστικός» στο Μέγαρο -Στην αυθεντική του μορφή, όπως ανέβηκε το 1918 [εικόνες] - iefimerida.gr

Ο «Βαφτιστικός» στο Μέγαρο -Στην αυθεντική του μορφή, όπως ανέβηκε το 1918 [εικόνες]

Ο «Βαφτιστικός» στο Μέγαρο Μουσικής
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Ο Βαφτιστικός του Θεόφραστου Σακελλαριδη γίνεται 100 ετών και ανεβαίνει σε μια εντυπωσιακή νέα παραγωγή από τους Μουσικούς της Καμεράτας και τον Γιώργο Πέτρου, στην αυθεντική της μορφή, όπως παρουσιάστηκε στην ιστορική πρεμιέρα του 1918!

Η πιο δημοφιλής ελληνική οπερέτα έρχεται για έξι παραστάσεις στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών αμέσως μετά την είσοδο του νέου έτους.

Ένα υπέροχο λυρικό έργο, που αγαπήθηκε από γενιές και γενιές Ελλήνων για την υπέροχη μουσική του και την ξεκαρδιστική του υπόθεση, παρουσιάζεται σε σκηνοθεσία και μουσική διεύθυνση του Γιώργου Πέτρου, ενός από τους κορυφαίους Έλληνες καλλιτέχνες με διεθνή ακτινοβολία.

Μαζί του ένα επιτελείο εξαίρετων λυρικών τραγουδιστών και ηθοποιών που περιλαμβάνουν τον διακεκριμένο Αργύρη Πανταζάρα σε ένα ρόλο έκπληξη, την λαμπερή Ελένη Σταμίδου, την πολυδιάστατη Άννα Κουτσαφτίκη, τον σπουδαίο τενόρο Γιάννη Χριστόπουλο, τον έμπειρο Δημήτρη Ναλμπάντη και τον πολυτάλαντο Μάριο Σαραντίδη.
Μαζί τους ένα νεανικό φωνητικό σύνολο που κινείται με μεγάλη άνεση ανάμεσα στην οπερέτα και το μιούζικαλ.

Ο Γιώργος Πέτρου και η Σκηνογράφος/Ενδυματολόγος Γιωργίνα Γερμανού, τοποθετούν τον Βαφτιστικό σε ένα κόσμο με στοιχεία ART DECO και ένα εντυπωσιακό διαχρονικό σκηνικό με αέρα εποχής που θα μας ταξιδέψει στην ανέμελη Αθήνα του 1918.

«Μια Ελλάδα πλούσια, χαρούμενη, ερωτεύσιμη...
μια Αθήνα πανέμορφη, ολοζώντανη με ήχους και αρώματα από τις ωραιότερες μουσικές του κόσμου: Βιεννέζικα βαλς, πόλκες, μαζούρκες και ταγκό που στροβιλίζονται σε ήχο ελληνικό. Είναι η χώρα του "Βαφτιστικού" και η πατρίδα που αγαπάμε. Είναι η οπερέτα του Θεόφραστου Σακελλαρίδη που "μυρίζει" Αθήνα, όπως ήθελε ο δημιουργός της ακριβώς πριν από 100 χρόνια» αναφέρει σε σημείωμά του για την παράσταση ο σκηνοθέτης της Γιώργος Πέτρου.

«Σήμερα, γιορτάζοντας τα 100 χρόνια από την ιστορική πρεμιέρα του 1918, οι Μουσικοί της Καμεράτας παρουσιάζουν σε νέα παραγωγή την πολυαγαπημένη οπερέτα με την αυθεντική ενορχήστρωση του συνθέτη.
Ήχοι και χρώματα υπέροχα, που συνδέουν το αριστούργημα του Σακελλαρίδη με τους ήχους του Johann Strauss και του Franz Lehar και κάνουν την μουσική να διασκεδάζει, να χαμογελά και να παιχνιδίζει μέσα από απρόσμενες εκπλήξεις. Όλα αυτά, χωρίς νοσταλγία. Γιατί η αγάπη μας για την Ελλάδα κοιτάζει μπροστά. Γιατί η πόλη μας είναι η ομορφότερη πόλη του κόσμου. Γιατί η μουσική μας, μας ανήκει και οφείλουμε να την φροντίζουμε. Και γιατί το γέλιο είναι αντίδοτο σε όλες τις δυσκολίες. Ας έρθει η νέα χρονιά με αισιοδοξία και ομορφιά.
Το γλέντι λοιπόν αρχίζει...» καταλήγει ο Γιώργος Πέτρου.

Ο Βαφτιστικός του Θεόφραστου Σακελλαριδη γίνεται 100 ετών και ανεβαίνει σε μια εντυπωσιακή νέα παραγωγή από τους Μουσικούς της Καμεράτας και τον Γιώργο Πέτρου, στην αυθεντική της μορφή, όπως παρουσιάστηκε στην ιστορική πρεμιέρα του 1918!

Μετά τους δύο νικηφόρους Βαλκανικούς πολέμους ο ελληνικός στρατός μάχεται στον Πρώτο Παγκόσμιο Πόλεμο στο πλευρό των συμμάχων στα χώματα της Μακεδονίας.
Όλο το έθνος προσδοκά την επικείμενη νίκη! Με τόσες μάχες στην πλάτη τους, στρατιώτες και αξιωματικοί αποζητούν να πετάξουν για λίγο το χακί, διψούν για μια στάλα έρωτα και μπλέκουν σε σκαμπρόζικες καταστάσεις με τις κυρίες στα μετόπισθεν, τραγουδώντας τις μεγάλες επιτυχίες «στο στόμα», «η καρδιά μου πονεί για σας» και το εμβληματικό πολεμικό εμβατήριο «Ψηλά στο μέτωπο»!

«Οι Μουσικοί της Καμεράτας–Ορχήστρας των Φίλων της Μουσικής αποτελoύν σήμερα έναν από τους πιο δραστήριους φορείς του σύγχρονου ελληνικού πολιτισμού. Η πολυσχιδής και πλούσια δραστηριότητά τους και η φήμη τους εντός και εκτός Ελλάδας τους τοποθετούν όχι μόνο ανάμεσα στους σημαντικότερους πυλώνες της καλλιτεχνικής ζωής της χώρας μας, αλλά τους κάνουν να ξεχωρίζουν ως ίσως οι πλέον διακεκριμένοι πρεσβευτές της μουσικής παραγωγής της Ελλάδας στο εξωτερικό.

Η Ορχήστρα, γνωστή εκτός Ελλάδας με τη διεθνή της ονομασία Armonia Atenea –που υποδηλώνει και την αθηναϊκή της προέλευση–, έχει αναπτύξει αξιοθαύμαστη δραστηριότητα, στην οποία ο διεθνής Τύπος αναφέρεται συχνά ως «το ελληνικό θαύμα» (Neue Zürchner Zeitung) ή ως «το αντίδοτο εναντίον της Κρίσης» (Die Welt, Daily Telegraph)»

Πρωταγωνιστούν: Κορτάσης: Αργύρης Πανταζαρας, Βιβίκα: Ελένη Σταμίδου, Κικη: Άννα Κουτσαφτίκη, Χαρμίδης: Γιάννης Χριστόπουλος, Ζαχαρούλης: Δημήτρης Ναλμπάντης, Συνταγματάρχης: Μάριος Σαραντίδης, Μαρτής: Χάρης Αττώνης, Μίμης: Σταμάτης Πακάκης

Θεόφραστου Σακελλαρίδη: «O Bαφτιστικός»
Οπερέτα σε τρεις πράξεις (στην αυθεντική εκδοχή και ενορχήστρωση του 1918)

Παραστάσεις: 5, 7, 9, 11 Ιανουαρίου 2019 (20:00) και 13 Ιανουαρίου (16:00, 20:00)

Σκηνοθεσία: Γιώργος Πέτρου
Μουσική διεύθυνση: Γιώργος Πέτρου, Νίκος Λαάρης
Σκηνικά - κοστούμια: Γιωργίνα Γερμανού
Χορογραφία: Μιμή Αντωνάκη
Φωτισμοί: Στέλλα Κάλτσου
Βοηθός σκηνοθέτη: Μαριάνθη Γραμματικού
Μουσική προετοιμασία: Νίκος Λαάρης

Ο «Βαφτιστικός» στο Μέγαρο -Στην αυθεντική του μορφή, όπως ανέβηκε το 1918 [εικόνες]  | iefimerida.gr 2

Πρωταγωνιστούν: Κορτάσης: Αργύρης Πανταζαρας, Βιβίκα: Ελένη Σταμίδου, Κικη: Άννα Κουτσαφτίκη, Χαρμίδης: Γιάννης Χριστόπουλος, Ζαχαρούλης: Δημήτρης Ναλμπάντης, Συνταγματάρχης: Μάριος Σαραντίδης, Μαρτής: Χάρης Αττώνης, Μίμης: Σταμάτης Πακάκης

Χορεύουν: Μιμή Αντωνάκη, Αντώνης Στρούζας

Συμμετέχουν: Αγγελική Βαρδάκα, Ήρα Ζέρβα, Αγγελική-Ζωή Καραγκούνη, Ιωάννα-Βασιλική Κοράκη, Σοφία Μαυρίκου, Νίκη Χαζιράκη, Χρήστος Δελιζώνας, Βασίλης Δημακόπουλος, Ιωάννης Θανασούλιας, Σταμάτης Πακάκης, Παναγιώτης Παντούλιας, Χρήστος Ραμμόπουλος.

Μουσική διδασκαλία ensemble: Αθανασία Κυριακίδου
Οι Μουσικοί της Καμεράτας-Ορχήστρας των Φίλων της Μουσικής

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ