Σίγουρα πλέον έχετε προσέξει τα ολιγάριθμα πρόσωπα να διαφημίζουν προϊόντα και υπηρεσίες στα Media.
Πόσες φορές έχετε πιάσει τον εαυτό σας να μονολογεί «πάλι αυτός/ή;»; Ή πόσες φορές έχετε τρέξει να αγοράσετε ένα προϊόν, μόνο και μόνο επειδή το διαφήμισε ή το ανέφερε ένα λίγο ή πολύ αναγνωρίσιμο πρόσωπο;
Αυτά τα πρόσωπα είναι οι influencers, οι πλασιέ νέου τύπου που αναδείχθηκαν τα τελευταία χρόνια από τα νερά των social media. Κορίτσια και αγόρια με ιδιότητα όχι απαραίτητα διακριτή που διαφημίζουν, προβάλλουν και προτείνουν ρούχα, παπούτσια, τρόφιμα και ταξίδια από τους προσωπικούς τους λογαριασμούς στα social media.
Οι influencers των social media είναι σημείο των καιρών και σημείο αναφοράς για ανθρώπους που εμπιστεύονται την παραδοσιακή διαφήμιση και που είναι πιο πρόθυμοι να ακούσουν ένα τυπάκι στο YouTube που τους θυμίζει τον κολλητό τους και «τα λέει ωραία». Πράγματι, στην πρώιμη εποχή των Social Media αυτά τα τυπάκια ήταν μία διαφορετική, φρέσκια φωνή, πιο αντικειμενική, προσιτή και φαινομενικά ειλικρινής.