Το φιλόδοξο project «Unseen Greece by 20 Mates», υπό την αιγίδα του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού παρουσίασε χτες η Huawei, σε ενημερωτική συνάντηση με εκπροσώπους των ΜΜΕ.
Σκοπός της συνέργειας αυτής, η ανάδειξη και προώθηση της αθέατης πλευράς της Ελλάδας, μέσα από την σύγχρονη και συχνά διαφορετική ματιά Ελλήνων, ερασιτεχνών και μη φωτογράφων του Instagram, με την αποκλειστική χρήση του κορυφαίου intelligent smartphone Huawei Mate 20 Pro.
Oι είκοσι σύγχρονοι φωτογράφοι - instagrammers που ανταποκρίθηκαν στο δημόσιο, μέσω Instagram, κάλεσμα για συνεργασία της Huawei, επέλεξαν να αποτυπώσουν μέσα από την τριπλή κάμερα Leica με το νέο υπερευρυγώνιο φακό και τη δύναμη της διπλής τεχνητής νοημοσύνης του Huawei Mate 20 Pro, μια διαφορετική Ελλάδα. Απελευθερωμένοι από τα τουριστικά κλισέ ταξίδεψαν τόσο σε εμβληματικούς τουριστικούς προορισμούς, όπως τη Σαντορίνη, τα Ζαγοροχώρια, τη Μάνη, τα Μετέωρα και την Ύδρα, τα Χανιά, τον Όλυμπο και τη Χαλκιδική, σε αστικά κέντρα όπως η Αθήνα, η Θεσσαλονίκη, η Πάτρα, αλλά και άγνωστα σημεία, όπως η λίμνη Μπελέτσι, το Ωραιόκαστρο κ.α. και απαθανάτισαν εικόνες της χώρας με μια διαφορετική ματιά, εμπλουτίζοντας έτσι την εικόνα που έχουμε για την Ελλάδα τόσο οι Έλληνες όσο και οι αλλοδαποί επισκέπτες.
Οι φωτογραφίες που θα τραβήξουν οι 20 instagrammers θα συγκεντρωθούν και θα αποτελέσουν το υλικό της πλατφόρμας www.unseengreece.com, καθώς και στα κανάλια της Huawei στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης (Instagram και Youtube) προσφέροντας έτσι την ευκαιρία σε όλους να ανακαλύψουν ξανά τις ομορφιές της Ελλάδας, ενώ οι χρήστες του Instagram μπορούν να παρακολουθούν και το hashtag της ενέργειας, #UnseenGreece
Οι 200 καλύτερες από αυτές τις φωτογραφίες θα παραχωρηθούν από την Huawei στον Ελληνικό Οργανισμό Τουρισμού, ελεύθερων πνευματικών δικαιωμάτων για απεριόριστη χρήση και διάρκεια, σε όποια μέσα και με όποιο τρόπο κρίνει ο ΕΟΤ καλύτερα, για να αποτελέσουν κομμάτι της οπτικής ταυτότητας του ελληνικού τουριστικού προϊόντος και να ενισχύσουν με τον τρόπο αυτό τις εκστρατείες προώθησης της Ελλάδας ως τουριστικού προορισμού στο εξωτερικό.
Στον χαιρετισμό του, ο Πρόεδρος του Eλληνικού Οργανισμού Τουρισμού κ. Χαράλαμπος Καρίμαλης αφού επισήμανε ότι «από το 2015 και μετά, ξεκίνησε για πρώτη φορά να σχεδιάζεται και να υλοποιείται από το Υπουργείο Τουρισμού και τον ΕΟΤ, μια συνολική εθνική στρατηγική, τόσο σε επίπεδο δράσεων όσο και σε επίπεδο επικοινωνίας και μάρκετινγκ» για τη «χρονική διεύρυνση της τουριστικής σεζόν, με απώτερο στόχο τις 365 μέρες το χρόνο», χαρακτήρισε την ενέργεια «Unseen Greece» ως «out of the box concept» που έρχεται με τη δύναμη της τεχνολογίας HUAWEI να «διευρύνει κατά… 365, και όχι μόνο 360, μοίρες την οπτική του διεθνούς κοινού για τη χώρα μας». Επίσης, στάθηκε ιδιαίτερα στην δυναμική των instagrammers, σημειώνοντας ότι τα αυθεντικά βιωματικά ταξίδια αποτελούν την κυρίαρχη τάση στην διεθνή τουριστική αγορά, γεγονός που ενίσχυσε την πίστη τόσο του Υπουργείου Τουρισμού όσο και του ΕΟΤ στο συγκεκριμένο project, το οποίο όπως υπογράμμισε «μπορεί να αποτελέσει ιδανικό πρεσβευτή της εθνικής τουριστικής στρατηγικής».
Με την σειρά του o κ. Country Manager των Devices για την Huawei στην Ελλάδα, Kevin Linbing, υπογράμμισε ότι «είναι εξαιρετικά σημαντικό για εμάς στη Huawei, να χρησιμοποιήσουμε την υψηλή τεχνολογία των προϊόντων μας για να ενισχύσουμε τη σπουδαία προσπάθεια που καταβάλλει ο ΕΟΤ για την στήριξη του ελληνικού τουρισμού», ενώ ευχαρίστησε θερμά τόσο τον Ελληνικό Οργανισμό Τουρισμού για την στήριξη στην ιδέα του «Unseen Greece» όσο και τους instagrammers, για το πάθος και την δημιουργικότητα που απέδωσαν στο project.
Η συνάντηση έκλεισε με ερωτήσεις των Μέσων στους παρευρισκόμενους instagrammers, σχετικά με την συμμετοχή και τις εμπειρίες τους για την συνεργασία.