Πρόσφατα, η σχετικά οικονομική εταιρεία υπόδυσης έκανε ένα κοινωνικό πείραμα με μια απίστευτη φάρσα για τους influencer της μόδας στην Καλιφόρνια.
Η εταιρεία «Payless» νοίκιασε ένα πρώην κατάστημα Armani στη Σάντα Μόνικα, τοποθέτησε στα ράφια τα παπούτσια της και άνοιξε τις πόρτες του pop-up καταστήματος στους influencers με το ψεύτικο εμπορικό σήμα Palessi.
Οι λάτρεις της μόδας φάνηκαν να πιστεύουν ότι ψωνίζουν από συλλογές υψηλής μόδας, όταν στην πραγματικότητα το κατάστημα ήταν γεμάτο με παπούτσια Payless, με μία μόνο αλλαγή – την τιμή.
Η μεγαλύτερη προσφορά που καταγράφηκε ήταν για ένα ζευγάρι αθλητικά παπούτσια αξίας 19,99 δολαρίων που πουλήθηκαν έναντι 640 δολαρίων. Μέσα σε λίγες ώρες από το άνοιγμα του καταστήματος, οι πωλήσεις έφτασαν τα 3.000 δολάρια.
Παρόλο που οι ιδιοκτήτες της εταιρείας κατάφεραν να εξαπατήσουν τις λάτρεις της μόδας, κάνοντάς τες να πιστέψουν πως αγόραζαν προϊόντα διάσημων σχεδιαστών, τελικά, οι πελάτες δεν έχασαν τίποτα. Η Payless επέστρεψε τα χρήματα που ξόδεψαν και τους άφησε τελικά να κρατήσουν τα παπούτσια δωρεάν.
Η πλαστή εταιρεία Palessi αποδείχθηκε πως έκανε θραύση, με τους fashionistas να επαινούν την ποιότητα και το ύφος των υποδημάτων. Σε μια λαμπρή κίνηση μάρκετινγκ, η Payless χρησιμοποίησε τις ξεκαρδιστικές στιγμές της αποκάλυψης της αλήθειας στους πελάτες, σε μια διαφημιστική καμπάνια.
Σύμφωνα με την CMO της Payless, Σάρα Κάουτς: «Η καμπάνια επιδιώκει να υπενθυμίσει στους καταναλωτές πως μπορούμε να ψωνίζουμε οικονομικά προϊόντα, χωρίς να το καταλάβουμε».
Με το κόλπο αυτό, η εταιρεία ειδών υπόδηση απέδειξε πως η υψηλή τιμή δεν σημαίνει πάντα υψηλή ποιότητα, οπότε γιατί να μην αγοράζουν πιο οικονομικά προϊόντα;
Φωτογραφίες: YouTube