Η γενιά Σέλφι - η οποία είναι εθισμένη στην εικόνα της και στην online υπερέκθεση της-αλλάζει το τοπίο της αισθητικής χειρουργικής.
Το «νέο ναρκισσιστικό κύμα» - όπως αποκαλούν οι ειδικοί τη Selfie Generation- ενισχύει τη βιομηχανία της πλαστικής ομορφιάς.
Το φαινόμενο μελετάται στις ΗΠΑ και οι ερευνητές έχουν καταλήξει στη σχέση μεταξύ των επεξεργασμένων σέλφι φωτογραφιών των smartphone και στην αύξηση των αισθητικών επεμβάσεων. Οι πελάτες των πλαστικών χειρουργών είναι ολοένα και νεότεροι, ακόμα και μετέφηβοι, οι θέλουν να τελειοποιήσουν την εικόνα τους για να έχουν περισσότερους followers και να εισπράττουν περισσότερα like στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Αυτός ο εθισμός στην εικόνα μεταφράζεται σε «χρυσές δουλειές» για τους πλαστικούς χειρουργούς και σε βαθιά ανησυχία για τους ψυχιάτρους και ψυχοθεραπευτές.
Μέχρι τα μέσα του 2018, το 55 % των χειρουργών στην αντίπερα όχθη του Ατλαντικού δηλώνει πως έχει υποδεχτεί ασθενείς με αίτημα «να μοιάσει στην πειραγμένη σέλφι του»...
Διαβάστε την συνέχεια στο economistas.gr