Το Tarraco, που πήρε το όνομά του από την αρχαία ισπανική πόλη Ταρραγόνα είναι το νέο SUV της Seat, που τοποθετείται στην κορυφή της αντίστοιχης γκάμας της.
Από κοντά αποσπά κολακευτικά σχόλια και σε γενικές γραμμές ακολουθεί το στυλ που έχει καθιερώσει στα SUV της η ισπανική εταιρεία του ομίλου Volkswagen.
Προκειμένου να χωρέσουν οι συνολικά 3 σειρές καθισμάτων για τους maximum 7 επιβάτες -στάνταρ διάταξη είναι η 5θέσια- το μήκος του αμαξώματος φτάνει τα 4,73 μέτρα, το ύψος τα 1,65 και το πλάτος του τα 1,83 μέτρα. Τα καθίσματα της μεσαίας σειράς σύρονται και αναδιπλώνονται αρκετά ώστε να υπάρχει εύκολη πρόσβαση στα πίσω. Στην 7θέσια διάταξη με τα πίσω καθίσματα διπλωμένα ο χώρος αποσκευών είναι 700 λίτρα, ενώ στην 5θέσια φτάνει τα 760.
Η σχεδίαση του ταμπλό είναι σύγχρονη και στο μέσο του υπάρχει μια οθόνη αφής 8 ιντσών με πολύ καλά γραφικά και άμεση απόκριση, η οποία υποστηρίζει όλες τις επιλογές συνδεσιμότητας. Επιπρόσθετα το SEAT DriveApp παρέχει στους χρήστες εξατομικευμένες επιλογές για να απολαμβάνουν λειτουργίες όπως καταγραφή διαδρομών, έλεγχος κατάστασης αυτοκινήτου ή αναγνώριση τραγουδιού μέσω Shazam (μόνο για Android Auto) κ.α. Επίσης προαιρετικά διατίθεται ο ψηφιακός πίνακας οργάνων (Digital Cockpit) με διαγώνιο 10,25’’ και τρεις διαφορετικές απεικονίσεις, ενώ το Tarraco είναι το πρώτο Seat που στην έκδοση Navigation Plus θα διαθέτει λειτουργία ελέγχου με χειρονομίες.
Το μεγάλο ισπανικό SUV θα είναι διαθέσιμο με τέσσερις κινητήρες: βενζίνης 1.5 TSI (150 ίπποι) και 2.0 TSI (190 ίπποι)), καθώς και diesel 2.0 TDI με 150 ή 190 ίππους. Οι εκδόσεις των 150 ίππων συνδυάζονται με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων και προαιρετικά με αυτόματο διπλού συμπλέκτη DSG με 7 σχέσεις και τετρακίνηση 4Drive. Αυτές των 190 ίππων είναι αποκλειστικά αυτόματες.
Το προσθιοκίνητο 1.5 TSI Evo των 150 ίππων είναι αυτό που λογικά θα είναι και το πιο δημοφιλές και ο κινητήρας του είναι ελαστικός από αρκετά χαμηλό, ήσυχος και γραμμικός στην λειτουργίας του. Για τις επιδόσεις που εξασφαλίζει η Seat ανακοινώνει ένα 0-100 χλμ./ώρα σε 9,78 δεύτερα και τελική ταχύτητα 201 χλμ./ώρα. Οι εκδόσεις πετρελαίου των 150 και 190 ίππων εντυπωσιάζουν λόγω της μεγάλης ροπής τους (350 Nm αντί για 240 του βασικού TSI).
Η Seat κατάφερε λοιπόν να κατασκευάσει ένα μεγάλο και ενδιαφέρον SUV με αποδοτικούς κινητήρες, που στην χώρα μας, όταν αρχίσουν οι πωλήσεις του, αναμένεται να ξεκινά ενδεικτικά από τις 28.000 ευρώ.