Ποιες πρακτικές ξενοδοχείων και τραπεζών αντιγράφουν Οίκοι Μόδας όπως ο Gucci και η Prada - iefimerida.gr

Ποιες πρακτικές ξενοδοχείων και τραπεζών αντιγράφουν Οίκοι Μόδας όπως ο Gucci και η Prada

O ανταγωνισμός ωθεί τις φίρμες πολυτελείας στην υιοθέτηση νέων στρατηγικών (Φωτογραφία αρχείου: ΑΡ/Vincent Yu)
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Εξειδικευμένα άτομα που θα οικοδομήσουν διαπροσωπικές σχέσεις με τους πελάτες και θα τους προσφέρουν μοναδικές εμπειρίες προσλαμβάνουν το τελευταίο διάστημα πασίγνωστες φίρμες πολυτελείας όπως η Gucci, η Prada και η Moët Hennessy.

Όπως γράφουν οι New York Times, «οι φίρμες πολυτελείας σήμερα εστιάζουν στην οικοδόμηση προσωπικών, συναισθηματικών σχέσεων με τους πελάτες και για να υλοποιήσουν αυτή τη στρατηγική πολλές εξ’ αυτών δημιούργησαν θέσεις εργασίας με τίτλους όπως “υπεύθυνος για τους καταναλωτές”».

Η Gucci δημιούργησε τους “store connectors” (κάτι σαν «υπεύθυνους επί της υποδοχής») που αναλαμβάνουν «να συνδέσουν τους πελάτες με τη Gucci μ’ έναν νέο, συναισθηματικό τρόπο για να ανακαλύψουν τα τελευταία προϊόντα και τις συνεργασίες του Οίκου». Από την πλευρά του ο Νικολά Σαλά, «διευθυντής κατεύθυνσης πελάτη» του γαλλικού πολυτελούς οίκου κοσμημάτων Boucheron είπε στην αμερικανική εφημερίδα ότι το αντικείμενο της δουλειάς του «δεν είναι οι πωλήσεις, αλλά η ιστορία που θα δημιουργήσουμε με τον πελάτη».

Και δεν είναι μόνον οι φίρμες πολυτελείας, που συνειδητοποίησαν τη σημασία της καλλιέργειας συναισθηματικών σχέσεων με τον πελάτη. Πρόκειται για μια στρατηγική που εφαρμόζει χρόνια ο τραπεζικός κλάδος και εκείνος της υποδοχής τουριστών.

Ολοένα και περισσότερα χρηματοπιστωτικά ιδρύματα προσλαμβάνουν εξειδικευμένους προσωπικούς πωλητές για να βελτιώσουν τη σχέση τους με τους πελάτες τους και το ποσοστό ικανοποίησης των τελευταίων τόσο στον ψηφιακό χώρο όσο και στις διαπροσωπικές επαφές. Ορισμένες τράπεζες μάλιστα έχουν προχωρήσει σε ανακαινίσεις των χώρων τους με έπιπλα σε ζωηρά χρώματα, καφέ-μπαρ και πιάνα με ουρά, ενώ στον τουριστικό κλάδο ορισμένα πεντάστερα ξενοδοχεία επιτρέπουν σε υπαλλήλους τους να ξοδεύουν έως και 2.000 δολάρια ανά πελάτη -χωρίς προηγούμενη άδεια από διευθυντικά στελέχη- για να διευθετήσουν ζητήματα που τους απασχολούν ή να βελτιώσουν την ποιότητα της φιλοξενίας.

«Ένας λόγος που οι υπηρεσίες που απολαμβάνει κανείς σ’ ένα μεγάλο ξενοδοχείο είναι τόσο καλές είναι και το ότι το προσωπικό εκεί συνωμοτεί τρόπον τινά για να περάσεις όσο το δυνατόν καλύτερα», έγραψε ο Αμερικανός συγγραφέας Πίτερ Εκόνομι.

Άλλες εταιρείες δανείζονται συχνά τακτικές που χρησιμοποιούνται από εντελώς ετερόκλητους κλάδους για να παραμείνουν ανταγωνιστικές. Ορισμένα πανεπιστήμια, μάλιστα, διαφημίζουν εδώ και κάποιο διάστημα ότι καλύπτουν τη διαφορά του κόστους των διδάκτρων με ανταγωνιστικά εκπαιδευτικά ιδρύματα στους πρωτοετείς φοιτητές, μια στρατηγική που χρησιμοποιείται εδώ και χρόνια στον κλάδο της λιανικής.

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ Gucci Prada Moët Hennessy
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ