Με γεφύρι της Άρτας μπορεί να παρομοιάσει κανείς τα έργα που γίνονται στη σιδηροδρομική γραμμή Αθήνας - Θεσσαλονίκης, αφού αν και ξεκίνησαν πριν από δύο δεκαετίες ακόμα δεν έχουν ολοκληρωθεί!
Αν και οι εργασίες υποδομής, όπως χωματουργικά και υδραυλικά έργα, για την κατασκευή του δικτύου ηλεκτροκίνησης, που θα συνδέει τις δύο μεγαλύτερες πόλεις της χώρας, ξεκίνησαν το 2000, δεν έχει ολοκληρωθεί πλήρως η κατασκευή της γραμμής.
Όσοι σήμερα χρησιμοποιούν το τρένο που συνδέει τις δύο μεγάλες πόλεις της Ελλάδας θα χρειαστεί να περιμένουν έναν ακόμα χρόνο για να μπορούν να χρησιμοποιήσουν τις αμαξοστοιχίες-“βέλη” της ιταλικής πια ΤΡΑΙΝΟΣΕ που θα πραγματοποιούν το δρομολόγιο Αθήνα - Θεσσαλονίκη σε μόλις 3,5 ώρες.
Διαβάστε αναλυτικά στο economistas ποια έργα πρόκειται να ολοκληρωθούν στο επόμενο διάστημα ώστε να πραγματοποιηθεί επιτέλους η ουσιαστική αναβάθμιση του πολύπαθου σιδηροδρομικού άξονα Αθήνα-Θεσσαλονίκη.