Ενα πραγματικό «αλαλούμ» επικράτησε χθες στους δρόμους του κέντρου της Αθήνας, με μερίδα του επιβατικού κοινού να καταγγέλλει ότι ορισμένοι εργαζόμενοι στα λεωφορεία μετέτρεψαν τις προγραμματισμένες στάσεις εργασίας σε... 24ωρη απεργία.
Την απάντηση για την αυξημένη, συγκριτικά με άλλες απεργίες, ταλαιπωρία του επιβατικού κοινού δίνει στο iefimerida ο πρόεδρος του Συνδικάτου Εργαζομένων ΟΑΣΑ, Κωνσταντίνος Σιορίκης.
Οι εργαζόμενοι στα λεωφορεία της ΟΣΥ είχαν αποφασίσει να συμμετάσχουν στην 24ωρη απεργία της ΓΣΕΕ με στάσεις εργασίας, και στο πλαίσιο αυτό είχε ανακοινωθεί πως τα λεωφορεία θα κινηθούν κανονικά από τις 09:00 έως τις 21:00. Παρά ταύτα, επιβάτες που επικοινώνησαν και με το iefimerida.gr (επί παραδείγματι για τη γραμμή «608: Ζωγράφου-Ακαδημία-Γαλάτσι» και το «550: Κηφισιά-Παλαιό Φάληρο») κατήγγειλαν καθυστερήσεις για 90 και πλέον λεπτά στη διεξαγωγή δρομολογίων.
«Αυτό συμβαίνει σε κάθε απεργία. Πρέπει να γνωρίζει το κοινό ότι εμείς τις ημέρες των απεργιών δεν εργαζόμαστε με απεργοσπαστική διάθεση, αλλά, αντιθέτως, για να μεταφέρουμε τους απεργούς προς και από τα σημεία των συγκεντρώσεων», εξηγεί στο iefimerida ο πρόεδρος του Συνδικάτου Εργαζομένων ΟΑΣΑ, Κωνσταντίνος Σιορίκης.
«Από τα 950 λεωφορεία μας, βγαίνει στον δρόμο περίπου το 50% με 60% (σ.σ.: περί τα 500). Αυτό σημαίνει ότι τα δρομολόγια εκτελούνται, αλλά με καθυστερήσεις. Στη χθεσινή απεργία δεν συμμετείχε η ΑΔΕΔΥ, με συνέπεια πολλοί άνθρωποι να εργάζονται και να προκληθεί, ενδεχομένως, μεγαλύτερο πρόβλημα», προσθέτει ο κ. Σιορίκης.
Να σημειωθεί ότι οι εργαζόμενοι στον ΟΑΣΑ καλύπτονται από την απεργία της ΓΣΕΕ και επομένως έχουν το νόμιμο δικαίωμα να προβούν σε 24ωρη απεργία και να αρνηθούν την εργασία.
Το Συνδικάτο Εργαζομένων ΟΑΣΑ διαψεύδει, πάντως, διά στόματος του προέδρου του, την καταγγελία ότι ορισμένα δρομολόγια δεν πραγματοποιήθηκαν ποτέ, καθώς «ο εκάστοτε σταθμάρχης βλέπει πού υπάρχουν μεγαλύτερα κενά και στέλνει άμεσα λεωφορεία».