Ελαφρώς αυξημένη είναι σήμερα η κίνηση στην οδό Ερμού, τον εμπορικότερο δρόμο της χώρας, με καταναλωτές κάθε ηλικίας να επιδίδονται σε ψώνια αλλά και σε... window shopping, καθώς δεν ήταν λίγοι αυτοί που παρά τις προσφορές δεν έβαλαν το χέρι στην τσέπη.
Ωστόσο, με αφορμή τις εκπτώσεις του προσφάτως εισαχθέντα στην ελληνική αγορά θεσμού της Black Friday, οι έμποροι είδαν την αγοραστική κίνηση να αυξάνει σε κάποιον βαθμό, γεγονός που μεταφράζεται ως θετικό προμήνυμα ενόψει των εορτών.
Πάντως, παρά τις διαφημιζόμενες προσφορές που αγγίζουν μέχρι και το 70%, υπήρξαν και καταναλωτές που όπως λένε δεν διαπίστωσαν μεγάλη διαφορά σε σχέση με τις αρχικές τιμές.
Εξάλλου, σύμφωνα με τους «κυνηγούς προσφορών», οι γενναίες εκπτώσεις δεν αφορούσαν τόσο τα είδη ρουχισμού, αλλά τα gadgets, τα προϊόντα τεχνολογίας και τα ηλεκτρικά και ηλεκτρονικά είδη.
Η Black Friday αποτελεί προωθητική ενέργεια που αφορά όλες τις επιχειρήσεις, μικρής, μεσαίας και μεγάλης κλίμακας, σηματοδοτεί την έναρξη της χριστουγεννιάτικης περιόδου στο εμπόριο και έχει ως στόχο την τόνωση της κατανάλωσης.
Εκτός από την οδό Ερμού, την κίνηση να αυξάνεται είδαν σήμερα και οι επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται σε εμπορικά κέντρα και κυρίως σε εκπτωτικά χωριά.