Σκληρή κριτική άσκησε στον Μάρκο Σεφερλή, η δημοσιογράφος Έλενα Άκριτα, με αφορμή τον σάλο που έχει ξεσπάσει τις τελευταίες ημέρες μετά την ακύρωση της παράστασης «Ζητείται Ψεύτης», στην οποία θα πρωταγωνιστούσε ο ηθοποιός, στο Θέατρο «Παλλάς».
Οι «Θεατρικές Σκηνές», που διαχειρίζονται το «Παλλάς», επέρριψαν την ευθύνη για το μη ανέβασμα της παράστασης στον Μάρκο Σεφερλή, με τον ηθοποιό να απαντά υποστηρίζοντας ότι δεν ευθύνεται ο ίδιος αλλά οι «Θεατρικές Σκηνές», καθώς δεν τήρησαν τα προφορικώς συμφωνηθέντα. Οι «Θεατρικές Σκηνές» ανταπαντάντησαν στον Μάρκο Σεφερλή λέγοντάς του ότι ήταν αμετακίνητος στις απαιτήσεις του, κι έτσι έχει ξεκινήσει ένα ατελείωτο γαϊτανάκι επίρριψης ευθυνών.
Η Έλενα Ακρίτα σε κείμενό της μέσα από τη στήλη της στα «Νέα», άσκησε αυστηρή κριτική για την επιλογή του Μάρκου Σεφερλή στον πρωταγωνιστικό ρόλο της παράστασης στο «Παλλάς», λέγοντας χαρακτηριστικά πως «ο Σεφερλής θα έφερνε το ήθος του trash στο Παλλάς και ειλικρινά μπορούμε να ζήσουμε χωρίς αυτό».
«Το Παλλάς μια χαρά φουλ ήταν και είναι, και πέρυσι με τη “Σουσού” και φέτος με τις “Μάγισσες”. Δεν είναι να πεις “θα ‘ρθει ο Σεφερλής να μας σώσει απ” την καταστροφή”. Τι τους έπιασε και ρίξαν τον πήχη στα πατώματα, κανείς δεν γνωρίζει», τονίζει σε άλλο σημείο του κειμένου της η γνωστή δημοσιογράφος.
Ολόκληρο το κείμενο της Έλενας Ακρίτα
«Την αμαρτία μου θα την πω, με όλον τον σεβασμό στον Κώστα Γεωργουσόπουλο, ποτέ δεν κατάλαβα γιατί θεωρείται μέγας ηθοποιός ο Μάρκος Σεφερλής. Ταλαντούχος ναι, αλλά όταν κάνεις το ταλέντο σου παρκέ για τις παντόφλες της στενομυαλιάς, του ρατσισμού και της κάθε μορφής φοβίας να το βράσω το ταλέντο. Ο κύριος Σεφερλής στις επιθεωρήσεις του – που γράφει ο ίδιος, κι αυτό λέει πολλά – χλευάζει τις γυναίκες, τους γκέι, τους ξένους, τους υπέρβαρους, τους διαφορετικούς. Καθησυχάζει τον θεατή πως είναι ΟΚ να έχει μυαλό κότας, είναι ΟΚ να βρίζει ό,τι δεν καταλαβαίνει, να καταριέται ό,τι τον τρομάζει.
Άλλωστε, έτσι γεμίζουν τα Δελφινάρια, με χάδια και γλυκόλογα σ” ένα κοινό που έχει πάντα δίκιο. Για την ακυρωμένη πλέον συνεργασία του με το Παλλάς να πω ότι έπεσα στα πατώματα, δεν θα το πω. Το Παλλάς μια χαρά φουλ ήταν και είναι, και πέρυσι με τη «Σουσού» και φέτος με τις «Μάγισσες». Δεν είναι να πεις «θα “ρθει ο Σεφερλής να μας σώσει απ” την καταστροφή». Τι τους έπιασε και ρίξαν τον πήχη στα πατώματα, κανείς δεν γνωρίζει.
Η αλήθεια είναι πως οι παραγωγοί Κατσαρίδης και Κεντ δεν έχουν δώσει δικαιώματα στη γειτονιά. Και ευγενείς είναι, και συνεπείς είναι, και πληρώνουν τους εργαζόμενους κανονικά. Όμως, όσο σοβαρό κι αν είναι το γεγονός ότι θα μείνουν 25 άτομα χωρίς δουλειά – και είναι πολύ σοβαρό - αυτό δεν δικαιώνει μια ανόητη θεατρική επιλογή.
Θα μου πεις, προεξοφλείς χωρίς να βλέπεις την παράσταση. Ε, ναι λοιπόν, προεξοφλώ χωρίς να βλέπω την παράσταση, συγγνώμη κιόλας. Δεν θα τρέχουμε εμείς όπου λαλεί του Λωλοστεφανή, μην και δεν μας πουν κάποιοι αντικειμενικούς. Δηλαδή πέρυσι έπρεπε να δω Πλούταρχο στο «Γοργόνες και μάγκες» για να διαχωρίσω το trash από το θέατρο;
Ακριβώς το «ήθος του trash» θα έφερνε ο Σεφερλής στο Παλλάς και ειλικρινά μπορούμε να ζήσουμε χωρίς αυτό. Αγαπάμε Παλλάς όχι γιατί είναι η θεατρική κολυμβήθρα του Σιλωάμ, αλλά γιατί οι περισσότεροι έχουμε μνήμες από αυτό. Και μας αρέσει να πηγαίνουμε – αν και μια ριζική ανακαίνιση ποσώς θα το έβλαπτε, να τα λέμε κι αυτά. Ομως όλα έχουν ένα όριο. Εχουν το υποκειμενικό όριο που βάζει ο κάθε θεατής για τον εαυτό του. Κι εδώ ξεπεράστηκε. Και εντελώς μεταξύ μας, πολύ καλά έκανε. Συνεπώς ραντεβού στα δελφινάδικα, κύριε Σεφερλή».