Το Nations League τελείωσε με άσχημο... φινάλε για την Εθνική ομάδα και από τον Μάρτιο μπαίνει στην φάση των προκριματικών του EURO 2020.
Η κλήρωση θα πραγματοποιηθεί στις 2 Δεκεμβρίου στο Δουβλίνο και το αντιπροσωπευτικό μας συγκρότημα θα βρεθεί στο 4ο γκρουπ δυναμικότητας. Από την στιγμή, λοιπόν, που την πρόκριση παίρνουν απευθείας οι δύο πρώτοι κάθε ομίλου, η Ελλάδα θα πρέπει να αφήσει πίσω δύο, θεωρητικά τουλάχιστον, καλύτερες ή ισάξιες ομάδες.
Ωστόσο, ένα ανοιχτό ζήτημα είναι η επιλογή της έδρας. Μετά το Καραϊσκάκη και το ΟΑΚΑ αποτελεί... παρελθόν, αφού εξ’ αρχής ήταν μια κάκιστη επιλογή που δεν ήθελαν ούτε οι ποδοσφαιριστές. Και είχαν δίκιο.
Σημαντικές πιθανότητες για επόμενη έδρα έχει το Παγκρήτιο Στάδιο στο Ηράκλειο Κρήτης που έχει ένθερμο κοινό στην περιοχή και θα στηρίξει την ομάδα, αλλά χρειάζονται άμεσα βελτιωτικά έργα σε πολλούς τομείς για να πάρει άδεια. Οπως ισχύει και για το Παμπελοπονησιακό Στάδιο της Πάτρας, όπου υπάρχει και το μεγάλο μειονέκτημα της μη ύπαρξης διεθνούς αεροδρομίου. Κάτι που μετρά πολύ για την UEFA και τους ποδοσφαιριστές.
Η επιστροφή στο Καραϊσκάκη θα άρεσε στους ποδοσφαιριστές, αλλά η διοίκηση της ΕΠΟ δεν φαίνεται... ζεστή, μιας και δεν έχει καλές σχέσεις με τη διοίκηση του Ολυμπιακού.
Μια ακόμη λύση που δεν αποκλείεται να... προκριθεί είναι η Λεωφόρος. Ο Ερασιτέχνης ΠΑΟ θα ήθελε να το παραχωρήσει για να συντηρείται το γήπεδο, ενώ αποτελεί μια καλή έδρα και γίνεται θερμή με λιγότερο κόσμο σε σχέση με τα προηγούμενα. Επίσης, είναι εντός Αθηνών κάτι που θέλουν και οι παίκτες, ώστε να αποφεύγουν οι μετακινήσεις.
Τέλος σε ότι έχει να κάνει με γήπεδα από την επαρχία τις τελευταίες ώρες υπάρχει σκέψη μέσα στην ΕΠΟ ακόμα και για το γήπεδο των Πηγαδίων στην Ξάνθη, το οποίο όμως έχει το μειονέκτημα της μικρής χωρητικότητας (7.000), αλλά ως αεροδρόμιο θα μπορεί να χρησιμοποιείται της Καβάλας που είναι διεθνές και είναι σε σχετικά κοντινή απόσταση.