Χιλιάδες δρομείς άφησαν το αυτοκίνητο στο σπίτι και έτρεξαν στον 36ο Μαραθώνιο -Με την υποστήριξη της Mercedes-Benz [εικόνες] - iefimerida.gr

Χιλιάδες δρομείς άφησαν το αυτοκίνητο στο σπίτι και έτρεξαν στον 36ο Μαραθώνιο -Με την υποστήριξη της Mercedes-Benz [εικόνες]

Ο Διευθυντής Marketing & Επικοινωνίας της Mercedes-Benz Eλλάς
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Το μεγαλύτερο δρομικό γεγονός της Ελλάδας, ο 36ος Αυθεντικός Μαραθώνιος της Αθήνας, ολοκληρώθηκε με μεγαλή επιτυχία και με χιλιάδες δρομείς να αφήνουν το αυτοκίνητο στο σπίτι για να απολαύσουν το τρέξιμο στην πόλη, ακολουθώντας το μήνυμα της Mercedes-Benz, RUN MORE DRIVE LESS.

Χιλιάδες ήταν και οι συμμετέχοντες στις ενέργειες της εταιρείας, πριν και κατά τη διάρκεια του 36ου Αυθεντικού Μαραθωνίου, κερδίζοντας μοναδικά δώρα. Πριν τον αγώνα, οι τυχεροί του διαγωνισμού της Mercedes-Benz στο Facebook κέρδισαν τον απαραίτητο running εξοπλισμό, ενώ όσοι κατάφεραν να σπάσουν το ρεκόρ τους, κάνοντας καλύτερο χρόνο στη διαδρομή των 5, 10 ή 42 χιλιομέτρων, είχαν την ευκαιρία να διεκδικήσουν ένα μοναδικό δώρο-εμπειρία από την υπηρεσία StarRent | Mercedes-Benz & smart Rentals, ως επιβράβευση για την επίτευξη του στόχου τους. Τέλος, μετά τον αγώνα, εκατοντάδες δρομείς επισκέφθηκαν το ειδικά διαμορφωμένο booth της μάρκας με το αστέρι για να φωτογραφηθούν με τον επίσημο χρόνο που πέτυχαν.

Χιλιάδες δρομείς άφησαν το αυτοκίνητο στο σπίτι και έτρεξαν στον 36ο Μαραθώνιο -Με την υποστήριξη της Mercedes-Benz [εικόνες] | iefimerida.gr 0

Η Mercedes-Benz, ως επίσημος χορηγός του 36ου Αυθεντικού Μαραθωνίου της Αθήνας, διέθεσε επίσης ένα μεγάλο αριθμό επιβατηγών και ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων για την εξυπηρέτηση των αναγκών της διοργάνωσης, ενώ η ομάδα των δρομέων της εταιρείας συμμετείχε σε όλα τα αγωνίσματα των 5, 10 και 42 χιλιομέτρων.

Οι παίκτες της ΚΑΕ Παναθηναϊκός ΟΠΑΠ, Γιώργος Παπαγιάννης και Ντίνος Μήτογλου ανάμεσα στον  Εμπορικό Διευθυντή της ΚΑΕ Παναθηναϊκός ΟΠΑΠ Αριστείδη Χριστόπουλο (αριστερά) και τον Διευθυντή Marketing & Επικοινωνίας της Mercedes-Benz Eλλάς, κο Παναγιώτη Ριτσώνη (δεξιά)

Επιπλέον, η Mercedes-Benz ενίσχυσε για ακόμη μια χρονιά τον Οργανισμό «Make-A-Wish Ελλάδος», πρόσφεροντας ποσό ίσο με το σύνολο του κόστους των συμμετοχών της ομάδας της, για να βοηθήσει στην πραγματοποίηση των ευχών παιδιών που πάσχουν από επικίνδυνες για τη ζωή τους ασθένειες.

Ο Διευθυντής Marketing & Επικοινωνίας της Mercedes-Benz Eλλάς, Π. Ριτσώνης μαζί με τον Σ. Ρουβά στο booth της Mercedes-Benz

Ο 36ος Αυθεντικός Μαραθώνιος της Αθήνας ολοκληρώθηκε για το 2018, όμως η άθληση δεν σταματά ποτέ, γιατί είναι τρόπος ζωής. Ας αφήσουμε λοιπόν για λίγο το αυτοκίνητο στο σπίτι και ας προετοιμαστούμε για τα επόμενα δρομικά γεγονότα του ΣΕΓΑΣ που πλησιάζουν, πάντα με την υποστήριξη της Mercedes-Benz!

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ Mercedes μαραθώνιος
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ