Η πολυαναμενόμενη συνεργασία H&M x Moschino είναι γεγονός και τα items βρίσκονται ήδη στα ράφια.
Οι λάτρεις του ιταλικού brand στήθηκαν με τις ώρες σε ουρές έξω από τα καταστήματα προκειμένου να κάνουν δικό τους ένα προσιτό κομμάτι της εταιρείας. Αρκετοί περίμεναν τουλάχιστον 11 ώρες στο πεζοδρόμιο, ενώ οι πιο τυχεροί έπαιξαν έξυπνα και βρέθηκαν έξω από τα H&M από τα ξημερώματα.
H&M x Moschino: Fans queue for 11 hours to get their hands on UK collection https://t.co/aMsiJQYpvD pic.twitter.com/z8Dvoco9em
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη LENOM-pb (@lenompb) στις 7 Νοέ, 2018 στις 10:23 πμ PST
Μάλιστα, σε κατάστημα στην Κουάλα Λουμπούρ ποδοπατήθηκαν για να κάνουν δικό τους ένα ρούχο ή κόσμημα.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Fiq Farharn (@fiqfarharn) στις 8 Νοέ, 2018 στις 5:08 πμ PST
Η Moschino x H&M, που κυκλοφόρησε στις 8 Νοεμβρίου, περιλαμβάνει γυναικεία και ανδρικά ρούχα, με casual κομμάτια, με fun και φουτουριστική διάθεση. Οι τιμές τους κυμαίνονται από 20 ως 260 ευρώ. Ηδη στο ηλεκτρονικό κατάστημα των H&M πολλά κομμάτια έχουν γίνει sold out, ανάμεσά τους η χρυσή τσάντα που μοιάζει με λουκέτο και τα μάλλινα φορέματα με τους ήρωες της Disney.
#Tickets for #BTSSG concert at National Stadium sell out in less than 4 hours https://t.co/GdHT9jgBHm #BTSinSingapore #BTSarmy pic.twitter.com/5vn1iBIVkJ
Ο σχεδιαστής Τζέρεμι Σκοτ δήλωσε ενθουσιασμένος με τη συνεργασία, καθώς οι πραγματικοί φανς του οίκου δεν έχουν τη δυνατότητα να αποκτήσουν κάτι από τον Moschino.
«Αυτή η συνεργασία με κάνει να αισθάνομαι ότι μπορώ να προσφέρω κάτι και πάλι. Πολλοί νέοι αγαπούν τα ρούχα μου ... μου αρέσει που τώρα θα είναι οικονομικά προσιτά», είχε δηλώσει ο Τζέρεμι Σκοτ.
Και όπως φαίνεται από τις ουρές οι φανς ανυπομονούσαν...
La sortie de la collection @hm x @Moschino c'est aujourd'hui. (Elle sera dispo aussi sur le eshop donc pas besoin de faire la queue ???) pic.twitter.com/BoysR7ju7i
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Fiq Farharn (@fiqfarharn) στις 6 Νοέ, 2018 στις 6:55 πμ PST