Επίσημη παρουσίαση λοιπόν για το νέο SUV της VW που θα είναι και το εισαγωγικό τγης αντίστοιχης γκάμας της.
Η βάση του είναι το πλαίσιο MQB A0, που μεταξύ άλλων χρησιμοποιείται και στο Polo, το μήκος του είναι 4,107 και το ύψος του σχεδόν 1,56 μέτρα και αισθητικά το αμάξωμα παραπέμπει στα μεγαλύτερα Τ-Cross και Tiguan.
Απλά εδώ το πίσω μέρος είναι πιο κάθετο για χάρη των χώρων και της πρακτικότητας, ενώ πρακτικό στοιχείο είναι και η δυνατότητα μετακίνησης του πίσω καθίσματος κατά 14 εκατοστά. Έτσι ο χώρος αποσκευών κυμαίνεται από τα 385 έως και τα 455 λίτρα, τα οποία γίνονται 1.281 με την αναδίπλωσή τους, ενώ προαιρετικά μπορεί να διπλώνει και η πλάτη του καθίσματος του συνοδηγού.
Το ταμπλό ακολουθεί τις γραμμές των Polo και T-Roc, με μια οθόνη αφής 8,0 ιντσών στο κέντρο του, ενώ και πάλι προαιρετικά είναι διαθέσιμος και ο πλήρως ψηφιακός πίνακας οργάνων του γερμανικού ομίλου. Φυσικά διαθέσιμες είναι όλες οι δυνατότητες διασύνδεσης smartphones, ενώ πλήρης είναι και η γκάμα των συστημάτων υποβοήθησης με τα οποία μπορεί να εξοπλιστεί το T-Cross.
Οι κινητήρες βενζίνης ξεκινούν με τον 3κύλινδρο 1.0 TSI που αποδίδει 95 ή 115 ίππους. Ο 1.5 TSI που ακολουθεί έχει 150 ίππους, ενώ 95 αποδίδει και ο diesel 1.6 TDI. Πολύ πιθανή είναι η προσθήκη μιας έκδοσης 1.0 TGI, ανάλογη με αυτήν του Seat Arona, ενώ προς το παρόν δεν υπάρχουν πλάνα για ένα GTI. Η κίνηση μεταδίδεται αποκλειστικά στους εμπρός τροχούς, ενώ τα κιβώτια είναι είτε χειροκίνητα 6 σχέσεων είτε αυτόματα διπλού συμπλέκτη (DSG) με 7 σχέσεις.
Το νέο T-Cross θα κατασκευάζεται στην Ισπανία δίπλα στο Polo και εκτός Ευρώπης στην Κίνα και τη Βραζιλία. Θα ανταγωνίζεται όλα τα λεγόμενα B-SUV και θα είναι διαθέσιμο σταδιακά μέσα στο πρώτο τετράμηνο του 2019 σε τρία επίπεδα εξοπλισμού -το βασικό T-Cross και τα Life και Style. Επιπλέον υπάρχουν και τα R-Line και Design-Line.
Στην Ελλάδα υπολογίστε προς την άνοιξη, ενώ η τιμή εκκίνησης των 17.975 ευρώ στη Γερμανία μας δίνει μια πρώτη εικόνα για το τι θα ισχύσει και στη χώρα μας.