Έχοντας αποσπάσει συνολικά τέσσερα IPRA Golden World Awards μέσα σε 3 χρονιές, η V+O έχει κατορθώσει να καταξιωθεί ανάμεσα στις πλέον ισχυρές εταιρείες επικοινωνίας σε διεθνές επίπεδο.
Τα 2 έργα της V+O που ξεχώρισαν επιλέχθηκαν με κριτήριο τη μεθοδικότητα, τον εξαιρετικό σχεδιασμό και τη δημιουργικότητά τους.
Τα βραβεία αφορούσαν σε 2 κατηγορίες επικοινωνίας στις οποίες η V+O Communication διαθέτει σημαντική εμπειρία και τεχνογνωσία:
Crisis Management (διαχείριση φήμης και κρίσεων), για το πρόγραμμα και τη στρατηγική επικοινωνίας που ανέπτυξε και υλοποίησε για τον Όμιλο Σκλαβενίτης, κατόπιν της ολοκλήρωσης της επιχειρηματικής συμφωνίας για την εξαγορά της αλυσίδας σουπερμάρκετ Μαρινόπουλος, επιτυγχάνοντας να διατηρήσει αλλά και να ενισχύσει τη θετική εικόνα και φήμη του Ομίλου Σκλαβενίτης ως υπεύθυνου εργοδότη
PR On a Shoestring (σχεδιασμός προγραμμάτων με μεγάλη αποτελεσματικότητα και το μικρότερο δυνατό budget), για την experiential εμπειρία που σχεδίασε για την κορυφαία μάρκα whisky Jack Daniel’s στο πλαίσιο του Athens Bar Show 2017
H κα. Τέτη Κανελλοπούλου, CEO της V+O Greece, δήλωσε στο πλαίσιο της διπλής αυτής διάκρισης:
«Νοιώθουμε χαρά γιατί για 3η χρονιά, η δουλειά και τα projects μας αναγνωρίζονται σε διεθνές επίπεδο. Ειδικότερα, φέτος, ξεχωρίζοντας σε δύο κατηγορίες πολύ διαφορετικές μεταξύ τους. Κάτι που δείχνει το πόσα πολλά μπορεί να πετύχει το στρατηγικό PR: αποτελέσματα έμπρακτα, με ουσία για τη φήμη των εταιριών, αλλά και ιστορίες πολύπλευρες και engaging για τις μάρκες. Αισθανόμαστε υπερηφάνεια για τους ανθρώπους μας. Μια ομάδα ικανή, δυναμική και δημιουργική. Μια ομάδα πολυτάλαντη, με στρατηγική σκέψη, ευρηματικότητα και εστίαση στο αποτέλεσμα. Είμαστε, επίσης, βαθιά ικανοποιημένοι γιατί εκπροσωπούμε σταθερά το ελληνικό PR σε διεθνές επίπεδο. Τα συγκεκριμένα βραβεία είναι για εμάς επιβράβευση της αξίας των ανθρώπων μας, αναγνώριση της εμπιστοσύνης των πελατών μας, αλλά και έμπνευση και ορμή για το μέλλον.»