Για 6η συνεχόμενη χρονιά, η OTEAcademy, μέλος του διεθνούς οργανισμού Customer Experience Professionals Association (CXPA), γιόρτασε την Παγκόσμια Ημέρα Εμπειρίας Πελάτη σε μια ξεχωριστή εκδήλωση στις εγκαταστάσεις της.
Στο πλαίσιο του εορτασμού, η ΟΤΕAcademy διοργάνωσε ένα δωρεάν Customer Experience Networking Workshop που στόχο είχε να αναδείξει τη σημασία της τοποθέτησης της εμπειρίας του πελάτη στο επίκεντρο κάθε επιχειρηματικής δραστηριότητας. Στο πλαίσιο του workshop, 25 εκπρόσωποι από 14 εταιρείες, προερχόμενες από διαφορετικούς κλάδους, μοιράστηκαν τις εμπειρίες τους και συζήτησαν για τις σύγχρονες πρακτικές στην Εξυπηρέτηση του Πελάτη. Επιπλέον, είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν εξειδικευμένη παρουσίαση για το πώς το Customer Experience έχει τη δύναμη να εδραιώσει ένα καινούργιο και επαναστατικό brand σε παραδοσιακές αγορές.
Η OTEAcademy είναι μέλος του CXPA από το 2012, συμμετέχοντας ενεργά σε International και European Exchange Meetings. Έχει στο δυναμικό της 4 Certified Master Practitioners από το Academy of Service Excellence (UK), 6 Professional Customer Experience Trainers και 1 Certified Customer Experience Professional (CCXP). Διαθέτει μοναδική τεχνογνωσία στον τομέα του customer experience, έχοντας υλοποιήσει περισσότερα από 1.300 σεμινάρια-εκπαιδευτικά workshops σε θέματα «Εμπειρίας Πελάτη», στα οποία έχουν συμμετάσχει πάνω από 13.000 στελέχη επιχειρήσεων και επαγγελματίες.