Καλύτερη εξυπηρέτηση των επιβατών του μετρό θα φέρει η αναβάθμιση των εκδοτικών μηχανημάτων παλαιότερης τεχνολογίας.
Αυτό δηλώνει σε συνέντευξή του στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο διευθύνων σύμβουλος της ΣΤΑΣΥ ΑΕ Γιώργος Θωμόπουλος.
Όπως λέει έχουν ήδη πραγματοποιηθεί δοκιμές διαλειτουργικότητας, οι οποίες ήταν επιτυχής.
Σύμφωνα με τον κ. Θωμόπουλο το πρόβλημα με τις ουρές εντοπίζεται, σε αυτή τη φάση, στις πρώτες ημέρες κάθε μήνα όταν οι επιβάτες σπεύδουν μαζικά να ανανεώσουν τις κάρτες ή τα πολλαπλά εισιτήρια που χρησιμοποιούν.
Ο διευθύνων σύμβουλος της ΣΤΑΣΥ αναφέρει ότι τα μηνιαία έσοδα από την εφαρμογή του ηλεκτρονικού εισιτηρίου έχουν αυξηθεί κατά 10 με 12,5% ακολουθώντας αυξητική τάση.
Επιβεβαιώνει ότι η ΣΤΑΣΥ εξετάζει τις δυνατότητες (οικονομικές και τεχνικές) επέκτασής της και στο σιδηροδρομικό δίκτυο αξιοποιώντας την εμπειρία της. Εξηγεί δε ότι ήδη η εταιρεία συμμετέχει στον διεθνή διαγωνισμό για την κατασκευή, συντήρηση και λειτουργία μιας νέας γραμμής ελαφρού μετρό στην πόλη της Ιερουσαλήμ.
Επίσης ανακοινώνει ότι αυτή την περίοδο εξετάζεται από την ΣΤΑΣΥ η στοχευόμενη αναβάθμιση υποσυστημάτων των συρμών της Γραμμής 1 (ΗΣΑΠ) που έχουν εξαντλήσει το όριο της ζωής τους, με τρόπο ώστε αυτός να παραταθεί για τουλάχιστον 15 με 20 χρόνια.
Παράλληλα εξετάζεται η αναβάθμιση της γραμμής από το Νέο Φάληρο μέχρι τον σταθμό του Πειραιά και η μερική υπογειοποίηση της.