Γιατί είναι απαραίτητο το Ποτάμι στη Βουλή; Σε αυτή την ερώτηση επιχειρεί να απαντήσει η νέα –αμιγώς διαδικτυακή– καμπάνια του κόμματος του Σταύρου Θεοδωράκη.
Με μικρά και σύγχρονα μηνύματα, που πολλές φορές «παίζουν» με τις λέξεις και με τα νοήματα, το Ποτάμι επιδιώκει να πιάσει ουσιαστικά το νήμα από εκεί που το άφησε πριν από την είσοδό του στο ΚΙΝΑΛ και να θυμίσει στο ευρύ κοινό τις «τολμηρές» και σε μεγάλο βαθμό «ριζοσπαστικές» θέσεις του.
Η καμπάνια δομείται με βασική λέξη το «θέλω» και έπεται ένα μήνυμα, που έχει να κάνει είτε με την κεντρική πολιτική σκηνή είτε με την επικαιρότητα.
Επί παραδείγματι το «θέλω να μου μένουν λεφτά για να μπορώ να πληρώσω κάνα φόρο» θίγει το κεντρικής φύσεως θέμα του υψηλού φορολογικού συντελεστή, ενώ το «θέλω η ΕΡΤ να γίνει BBC και το ΑΠΕ να γίνει AFP», ασχολείται με ένα θέμα τρέχουσας επικαιρότητας, μετά τα όσα ανέκυψαν σε σχέση με τη δημόσια τηλεόραση και την κόντρα με την αξιωματική αντιπολίτευση.
Το γεγονός ότι η καμπάνια είναι αμιγώς διαδικτυακή και έχει δομηθεί πάνω σε σύντομα μηνύματα, αποτυπώνει και τη στόχευσή της σε νεανικά κοινά, τα οποία από ιδρύσεως του κόμματος αποτελούσαν ένα κοινό στο οποίο στόχευε ο Σταύρος Θεοδωράκης. Η καμπάνια θα συνεχίσει να ξετυλίγεται σε καθημερινή βάση μέχρι το συνέδριο του κόμματος, που είναι προγραμματισμένο για τις 3-4 Νοεμβρίου και αποτυπώνει την κεντρική στρατηγική στόχευση του προέδρου του κόμματος για αυτόνομη κάθοδο.