Πλήγμα από την αδυναμία των βασικών αγορών της Ελλάδας και Ρουμανίας δέχθηκε η γερμανική εταιρεία Praktiker, επηρεάζοντας σημαντικά τις πωλήσεις και τους στόχους του 2011.
Μετά την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων πρώτου τριμήνου, τα οποία ήταν κατώτερα των προβλέψεων, η γερμανική εταιρεία χαρακτήρισε δύσκολη την επίτευξη των στόχων του τρέχοντος έτους.
Πλέον όλα εξαρτώνται από το πόσο γρήγορα η επανατοποθέτηση του brand Praktiker θα μεταφραστεί σε αύξηση των πωλήσεων και από το πότε θα ανακάμψουν οι βασικές χώρες του διεθνούς χαρτοφυλακίου της Praktiker, όπως αναφέρει σε ανακοίνωση της η εταιρεία.
Πάντως, για το πρώτο τρίμηνο, ο όμιλος ανακοίνωσε μείωση πωλήσεων κατά 11%, στα 666,4 εκατ. ευρώ, και ζημίες προ τόκων, φόρων και αποσβέσεων ύψους 71,6 εκατ. ευρώ. Ενώ, οι αναλυτές, σύμφωνα με δημοσκόπηση του Reuters, ανέμεναν ζημίες 63,6 εκατ. ευρώ και πωλήσεις 679 εκατ. Ευρώ.