Όπως συμβαίνει συνήθως στις μέρες μας και για αυτό υπεύθυνο είναι το Facebook, μέσα από το οποίο ξεκίνησε η σχετική καμπάνια με στόχο την ευαισθητοποιήση απένατι στα παιδιά που πάσχουν από καρκίνο και αλωπεκία.
"Beautiful and Bald Barbie! Let's see if we can get it made" ήταν το όνομα της σχετικής καμπάνιας που ξεκίνησε τον Δεκέμβριο από δυο γυναίκες (μάνα κόρη) οι οποίες είχαν χάσει τα μαλλιά τους κατά την διάρκεια της μάχης του με τον καρκίνο.
Τρεις μήνες μετά, η συγκεκριμένη σελίδα είχε πάνω από 153.000 likes.
Οι υπεύθυνοι της Mattel αφουγκράστηκαν την διάθεση του κόσμου και έδωσαν την συγκαταθεσή τους στην δημιουργία ενός «καραφλού» μοντέλου της πιο δημοφιλούς κούκλας της ιστορίας, που θα έρχεται κομπλέ με αξεσουάρ όπως περούκες, καπέλα και μαντήλια.
Οι συγκεκριμένες limited edition κούκλες δεν θα βρουν ποτέ τον δρόμο προς τα παιχνιδομάγαζα, αλλά θα γίνουν δωρεά από την εταιρία σε νοσοκομεία στα οποία βρίσκονται παιδιά που έχουν χάσει τα μαλλιά τους εξαιτίας του καρκίνου και λοιπών ασθενειών.