Ζούμε σε μια εποχή που όλοι, ανεξαιρέτως, έχουμε πέσει θύματα αρνητικών σχολίων και κριτικής στα social media. Ότι και να κάνουμε online, πάντα θα υπάρχει κάποιος που να μας κριτικάρει.
Και η απάντησή μας σε αυτό; Πάντα κάνουμε πίσω. Είναι όμως σωστό; Μήπως το να κρυβόμαστε και να ασιθανόμαστε άσχημα γι’ αυτό, δεν ωφελεί σε κάτι;
Η αλήθεια είναι, ότι όσο περισσότερο μοιράζεσαι το μίσος που λαμβάνεις και όσο το αντιμετωπίζεις με ειρωνεία και απαξίωση, τόσο λιγότερη δύναμη έχει και τόσο λιγότερο κακό σου κάνει. Γι’ αυτό η Diesel λανσάρει το Haute Couture. Μία μοναδική συλλογή που σχεδιάστηκε για να κάνει ακριβώς αυτό: Να αποδυναμώσει το μίσος που δεχόμαστε.
Ο καλύτερος τρόπος για να ξεκινήσουμε να το κάνουμε αυτό είναι να μοιραστούμε τη δική μας εμπειρία! Έτσι λοιπόν η Diesel πήρε κάποια από τα hate που έχει δεχτεί ως brand όπως τα «Diesel is Dead» και «Diesel is not cool anymore» και με υπερηφάνεια τα μετέτρεψε σε μοναδικά κομμάτια μόδας.
Και καθώς κανείς δε δέχεται περισσότερο μισός από τους celebrities και τα ονόματα που ακολουθούμε στα social media, η Diesel ένωσε όλες αυτές τις διεθνείς προσωπικότητες σε ένα γκρουπ το οποίο συμπεριλαμβάνει τους Nicki Minaj, Gucci Mane, Bella Thorne, Bria Vinaite, Tommy Dorfman, Miles Heizer, Yovanna Ventura, Barbie Ferreira, Yoo Ah-In and Jonathan Bellini προκειμένου να περάσει ένα σημαντικό μήνυμα: «The more hate you wear the less you care».
Οι άνθρωποι αυτοί διάλεξαν τα χειρότερα σχόλια που έχουν δεχτεί ποτέ και η Diesel σχεδίασε αποκλειστικά τα Haute Couture κομμάτια για τον καθένα από αυτούς.
Τη Nicki Minaj την έχουν αποκαλέσει «The Bad Guy». Ο Gucci Mane δέχτηκε το σχόλιο «Fuck You, Imposter». Η Bella Thorne ονομάστηκε «Slut» και ο Tommy Dorfman αποκαλέστηκε «Faggot». Όλα αυτά τα σχόλια αποτελούν τώρα μία limited edition συλλογή που θα είναι διαθέσιμη από τις 19 Σεπτεμβρίου στο diesel.com. H συλλογή θα είναι διαθέσιμη και σε όλα τα Diesel stores και σε επιλεγμένα καταστήματα.
Η Diesel θα ανεβάσει στα social media μία σειρά από βίντεο για το κάθε μέλος του cast. Στα video οι πρωταγωνιστές χορεύουνε και με ειρωνικό τρόπο «γλεντάνε» το μίσος που έχουν δεχτεί και μας μεταφέρουν το μήνυμα της καμπάνιας.
Στόχος της είναι να εμπνεύσει όλους εκεί έξω, να δημιουργήσουν το δικό τους μοναδικό Haute Couture κομμάτι. Από τις 6 Οκτωβρίου στα Diesel Stores στην Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη οι πελάτες μας θα μπορούν να δημιουργούν το δικό τους μοναδικό κομμάτι και να φορούν το χειρότερο σχόλιο που έχουν δεχτεί ποτέ. Μέρος των εσόδων των πωλήσεων αυτών των κομματιών θα διατεθεί από τη Diesel για την υποστήριξη των anti-bullying και cyberbullying προγραμμάτων διαφόρων χωρών μέσω του του OTB foundation.