Ο βρετανικός οίκος μόδας Burberry ανακοίνωσε ότι θα σταματήσει την πρακτική της καύσης των απούλητων εμπορευμάτων της, με άμεση μάλιστα, ισχύ.
Η γνωστή εταιρεία ανέφερε επίσης πως θα σταματήσει να χρησιμοποιεί αληθινή γούνα στα προϊόντα της και πως σταματά σταδιακά τα υπάρχοντα είδη με γούνα.
Τον Ιούλιο, ένα δημοσίευμα αποκάλυψε πως η Burberry κατέστρεψε απούλητα ρούχα, αξεσουάρ και αρώματα αξίας 28,6 εκατομμυρίων λιρών το 2017, προκειμένου να προστατέψει στο εμπορικό της σήμα. Οι εταιρείες μόδας, συμπεριλαμβανομένης της Burberry, καταστρέφουν τα απούλητα αντικείμενά τους, για να αποτρέψουν την κλοπή ή να μην πουληθούν φθηνά και αγοραστούν από την μεσαία και κατώτερη τάξη.
Όσο για την γούνα, ο συγκεκριμένος βρετανικός οίκος, χρησιμοποιεί στις συλλογές της κουνέλι, αλεπού, βιζόν και γούνα από ασιατικό ρακούν, αλλά θα σταματήσει να τα χρησιμοποιεί στο μέλλον.
A post shared by Burberry (@burberry) on Apr 5, 2018 at 10:59am PDT
Η οργάνωση PETA, δήλωσε στο BBC πως χαιρετίζει την απόφαση της Burberry. «Οι λιγοστοί οίκοι μόδας που αρνούνται να εκσυγχρονιστούν και να ακούσουν την συντριπτική κοινή γνώμη ενάντια στη γούνα, φαίνεται πως αλλάζουν γνώμη» ανέφερε. «Αν θέλουν να παραμείνουν συναφείς σε μια μεταβαλλόμενη βιομηχανία, δεν έχουν άλλη επιλογή παρά να σταματήσουν να χρησιμοποιούν τη γούνα που κλέβουν από τα ζώα για τα παλτό τους και τους γιακάδες».
Προσπάθειες ανακύκλωσης
Η Burberry δήλωσε πως έχει ήδη επαναχρησιμοποιήσει, επιδιορθώσει ή ανακυκλώσει απούλητα προϊόντα, και πως θα συνεχίσει να αυξάνει τις προσπάθειες αυτές.
A post shared by Burberry (@burberry) on May 8, 2018 at 6:59am PDT
Η εταιρεία ξεκίνησε μια συνεργασία με την βιώσιμη εταιρεία Elvis & Kresse κατά το παρελθόν έτος, που θα έχει ως αποτέλεσμα πάνω από 120 τόνοι δερμάτινων ειδών να μετατραπούν σε νέα προϊόντα τα επόμενα πέντε χρόνια.
Ταυτόχρονα, ίδρυσε την Burberry Material Futures Research Group με το Royal College of Art για να εφεύρει νέα βιώσιμα υλικά.
«Η σύγχρονη πολυτέλεια σημαίνει κοινωνική και περιβαλλοντική ευθύνη» δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Burberry, Μάρκο Γκομπέτι.
A post shared by Burberry (@burberry) on Apr 4, 2018 at 6:58am PDT
«Αυτή η πίστη είναι βασικός κανόνας για εμάς στην Burberry και είναι το κλειδί για την μακροπρόθεσμη επιτυχία μας. Δεσμευόμαστε να εφαρμόσουμε την ίδια δημιουργικότητα σε όλα τα τμήματα της Burberry όπως και στα προϊόντα μας».