Όπως ήταν αναμενόμενο μετά το Jeep Renegade ήρθε και η σειρά του Fiat 500X για να ανανεωθεί. Και μάλιστα ουσιαστικά, μιας και σχεδόν όλη η γκάμα των κινητήρων του άλλαξε.
Έτσι τα σύνολα βενζίνης που το κινούν ξεκινούν πλέον από το νέο τρικύλινδρο των 1.000 κυβικών που αποδίδει 120 ίππους και κινεί τους εμπρός τροχούς μέσω χειροκίνητου κιβωτίου 6 σχέσεων.
Στη συνέχεια υπάρχει ο επίσης ολοκαίνουργιος 4κύλινδρος των 1.300 κ.εκ. (εδώ υπάρχει και η επιλογή του αυτόματου κιβωτίου DCT-6) με τους 150 ίππους και τα 270 Nm, ενώ στη βάση βρίσκεται ο ατμοσφαιρικός 1.6 E-Torq με 110 ίππους.
Σημαντικά είναι τα νέα και για όσους ακόμη ενδιαφέρονται για το diesel, που δεν λέει… να πεθάνει όπως ευαγγελίζονται κάποιοι «ειδικοί». H Fiat έχει αναβαθμίσει το καταλυτικό σύστημα με AdBlue ώστε να πληρείται και εδώ η προδιαγραφή Euro 6d-TEMP. Έτσι, ο παλιός γνώριμος 1.300άρης MJET συνεχίζει με 95 ίππους και 200 Nm ροπής, όπως και ο 2.0 με τους 150 ίππους (εδώ με το 9άρι αυτόματο και τετρακίνηση).
Εξωτερικά το ανανεωμένο 500X ξεχωρίζει από τους επανασχεδιασμένους προφυλακτήρες και τα νέα LED (πίσω και στάνταρ LED ημέρας).
Πληρέστερος με νέα συστήματα είναι ο εξοπλισμός άνεσης και ασφάλειας, ενώ στο ταμπλό ξεχωρίζει ο καινούργιος πίνακας οργάνων, το νέο τιμόνι και η οθόνη αφής των 7,0 ιντσών που είναι στάνταρ με το σύστημα πολυμέσων Uconnect.