Η στολή που φορά η Σερένα Γουίλιαμς σε κάθε αγώνα τένις είναι συχνά θέμα συζήτησης και η ίδια φρόντισε να μην απογοητεύσει τους χιλιάδες θαυμαστές της ακόμη και στην τελευταία της εμφάνιση στο US Open της Δευτέρας.
Η 36χρονη κέρδισε την Μάγκντα Λινέτ από την Πολωνία στο πρώτο της σλαμ στην πατρίδα της αφότου έγινε μητέρα.
Αλλά αφότου οι διοργανωτές του French Open απέκλεισαν την επανάληψη της μαύρης catsuit που φορούσε φέτος στο Παρίσι, όλα τα βλέμματα είχαν στραφεί στο να δουν τι θα φορούσε η πρωταθλήτρια του τένις.
Και δεν τους απογοήτευσε.
Η Γουίλιαμς μπήκε στο στάδιο Arthur Ashe φορώντας ένα μπουφάν αξίας 900 δολαρίων με λευκές ραφές και από κάτω μια στολή σε μαύρο και καφέ χρώμα με έναν ώμο και μαύρη τουτού αξίας 500 δολαρίων. «Είναι εύκολο να παίξεις με αυτή την στολή» είπε σε συνέντευξη Τύπου μετά το τέλος του αγώνα.
«Είναι αεροδυναμικό με τον έναν ώμο ελεύθερο. Είναι πολύ καλό. Ναι, ήταν εύκολο να παίξω με τουτού γιατί είχα προπονηθεί πιο πριν με αυτήν».
Ενδυματολογικός κώδικας
Το φόρεμα, σχεδιασμένο από τον καλλιτεχνικό διευθυντή της Louis Vuitton, Βέρτζιν Άμπλοχ, ένα από τα πιο καυτά ονόματα στο χώρο της μόδας, για την Nike, ήταν το αποκορύφωμα μιας τέλειας εκστρατείας δημοσίων σχέσεων την περασμένη εβδομάδα, για τον χορηγό των ρούχων της Γουίλιαμς.
Πρώτα, ήταν η διαμάχη που προέκυψε σχετικά με την μαύρη Nike στολή που φορούσε η Γουίλιαμς στο Roland Garros, που ώθησε τους διοργανωτές να εισάγουν έναν ενδυματολογικό κώδικά για πρώτη φορά για τους αγώνες στο Παρίσι από τον επόμενο χρόνο.
Και στη συνέχεια, ακολούθησε η έξυπνη χρονικά διαφήμιση της Nike, που δείχνει την Σερένα να προπονείται με τον πατέρα της και πρώην προπονητή της, Ρίτσαρντ Γουίλιαμς, όταν ήταν 9 ετών. Ο πατέρας της, της λέει να προσποιηθεί ότι είναι στο US Open. Η συγκεκριμένη διαφήμιση έχει ήδη 5 εκατομμύρια προβολές.
It’s only a crazy dream until you do it. #justdoit @serenawilliams pic.twitter.com/8XUuJwBbXw