Γερμανικής -αρχικά- φωτογραφικής επιρροής, το έργο της μικρασιάτισσας Nelly’s από το Αϊδίνι χαρακτηρίζεται από κινητικότητα και ελευθερία, όπως και η ίδια η ζωή της.
Γεννήθηκε στο Αϊδίνι, αλλά εγκαταστάθηκε με την οικογένειά της στη Σμύρνη μετά την καταστροφή του Αϊδινίου. Έφυγε για τη Δρέσδη μαζί με τον αδελφό της για να σπουδάσει ζωγραφική, και μουσική. Ωστόσο την κέρδισε η φωτογραφία.
Από τους Γερμανούς δασκάλους της, Hugo Erfurth και Franz Fiedler, αποκόμισε την πικτοριαλιστική τεχνική και την κλασική αισθητική.
Η εγκατάστασή της στην Αθήνα το 1924, όπου ανοίγει φωτογραφικό studio στην Ερμού, θα την προσανατολίσει προς μία ελληνοκεντρική και συντηρητικότερη αντιμετώπιση της θεματογραφίας. Στο πορτρέτο, στο οποίο θα εξασκηθεί σ’ όλη τη διάρκεια της φωτογραφικής της πορείας στην Ελλάδα και την Αμερική, οφείλεται η απεικόνιση της αθηναϊκής κοινωνίας του Μεσοπολέμου αλλά και η συγκρότηση σημαντικού αρχείου της ελληνικής ομογένειας.
Έκανε τις πρώτες γυμνές φωτογραφίσεις στην Ακρόπολη, με μοντέλο τη Μόνα Πάεβα (Mona Paeva), πρώτη μπαλαρίνα της Opera Comique οι οποίες προκάλεσαν σκάνδαλο στην κοινωνία του μεσοπολέμου, όταν δημοσιεύθηκαν το 1929, στο γαλλικό περιοδικό Illustration...
Δείτε τις εικόνες και διαβάστε την ιστορία της Nelly, στο Bovary.gr