Νέος αέρας φυσάει στο luxury brand Burberry, καθώς κάνει το πρώτο του νέο βήμα, μετά από χρόνια.
Μπορεί το κλασσικό καρό ύφασμα σε μπεζ χρώμα με τις ρίγες να είναι το σήμα κατατεθέν του, ήρθε η ώρα, όμως, να προχωρήσει στο μέλλον. Γι’ αυτό το λόγο, ο διάσημος Οίκος Μόδας αποφάσισε να σχεδιάσει ένα νέο logo αλλά και νέο μονόγραμμα.
Τα δύο νέα σχέδια δόθηκαν στη δημοσιότητα, μέσω Instagram. Φυσικά, περιλαμβάνουν το όνομα του πολυτελούς brand με μια πινελιά ανανέωσης.
Ο Riccardo Tisci, chief creative officer του Βρετανικού Οίκου Μόδας, ήταν αυτός που αποκάλυψε το νέο logo. Ακόμη, αποκάλυψε και το νέο μονόγραμμα του Οίκου που είναι άκρως εντυπωσιακό.
Αυτό το νέο logo είναι ο πρώτος εκσυγχρονισμός της Burberry εδώ και δεκαετίες, που σημειώνει μια σημαντική στιγμή στην ιστορία του brand πολυτελείας.
Δείτε το νέο logo και το νέο μονόγραμμα του Βρετανικού Οίκου Burberry στο bovary.gr