Κοιτάζουν τηλεόραση ή βίντεο στο YouTube, ακούνε μουσική ή ανοίγουν το Facebook με πάθος.
Σύμφωνα με την Nielsen, εταιρεία που εξειδικεύεται στις έρευνες αγοράς, οι Αμερικανοί και οι Αμερικανίδες είναι προσκολλημένοι στα μίντια έντεκα ώρες την ημέρα.
Πρόκειται για έρευνα που πραγματοποιήθηκε το πρώτο τρίμηνο του 2008 σε οικογένειες που παρακολουθούν τηλεόραση, ακούνε ραδιόφωνο, ανοίγουν εφαρμογές στο smartphone, και σερφάρουν στο ίντερνετ.
Σε έκθεσή της η εταιρεία αναφέρει πως υπάρχει αύξηση 18 λεπτών σε σχέση με το προηγούμενο τρίμηνο και αυτό οφείλεται στη χρήση νέων εφαρμογών όπως Apple TV ή Roku. Μεγάλα αθλητικά γεγονότα, όπως οι Χειμερινοί Ολυμπιακοί Αγώνες και το Super Bowl, επίσης, ακινητοποίησαν τους τηλεθεατές στις τηλεοράσεις τους ή πίσω από ένα smartphone.\
Ωστόσο, παρά τις τεχνολογικές ανακαλύψεις στο πεδίο των μίντια, αυτό που παρακολουθούν οι περισσότεροι άνθρωποι, σύμφωνα με την Nielsen, είναι το παλιό, καλό ραδιόφωνο. Το 92% των ενήλικων Αμερικανών ακούνε ραδιόφωνο, μουσική, ειδήσεις και εκπομπές.
Ο Peter Katsingris, ο οποίος διηύθυνε την έρευνα της Nielsen, εξηγεί αυτό το φαινόμενο για δύο λόγους. Ο πρώτος είναι η παρουσία ραδιοφώνου στα αυτοκίνητα. Ο δεύτερος είναι ότι η ανάπτυξη του streaming κάνει την πρόσβαση στους ραδιοφωνικούς σταθμούς πιο εύκολη σε όποιο σημείο και να βρίσκεται κάποιος.
Παρ’όλα αυτά, η έρευνα αναφέρει ότι τα smartphones αιχμαλωτίζουν την προσοχή των καταναλωτών περισσότερο από το ραδιόφωνο, ήτοι 2,4 ώρες καθημερινά έναντι 1,8 ώρας.