Οι δράσεις του ΕΦΚΑ για την καλύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών στις πληγείσες περιοχές.
Η διοίκηση του Ενιαίου Φορέα Κοινωνικής Ασφάλισης (ΕΦΚΑ), για την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση των πολιτών στις περιοχές που επλήγησαν από τις πρόσφατες πυρκαγιές, καθώς και για την ευχερέστερη διεκπεραίωση καθημερινών θεμάτων διοικητικής φύσεως που αφορούν στον φορέα, προχώρησε, εκτός της εξυπηρέτησης με επίσκεψη στα περιφερειακά υποκαταστήματά του, στην κατά προτεραιότητα πληροφόρησή τους, μέσω του τηλεφωνικού κέντρου του ΕΦΚΑ (1555).
Όπως επισημαίνεται σε σχετική ανακοίνωση του ΕΦΚΑ, η ίδια δυνατότητα για τους πληγέντες υπάρχει και μέσω αποστολής mail στην ηλεκτρονική διεύθυνση information@efka.gov.gr.
πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο