Η Bugatti Chiron είναι από εδώ και στο εξής διαθέσιμη και με ηλιοροφή, η οποία αποτελείται από δύο γυάλινα τμήματα με διαστάσεις (μήκος x πλάτος) 67 x 45 εκατοστά το καθένα.
Τα κρύσταλλά τους έχουν τέσσερις στρώσεις, προκειμένου το επίπεδο θορύβου στη καμπίνα να είναι ανάλογο με αυτό της έκδοσης με τη στάνταρ μεταλλική οροφή. Επίσης το κρύσταλλο είναι και φυμέ προκειμένου να αντανακλάται η επιβλαβής υπεριώδης ακτινοβολία.
Τα δύο γυάλινα τμήματα δε αφαιρούνται αφενός γιατί δεν υπάρχει χώρος για να τα αποθηκεύσει κανείς και αφετέρου γιατί η μόνωση είναι δύσκολη υπόθεση ακόμα και για μια Bugatti. Φαντάζεστε να βρέχει και να στάζει η ηλιοροφή; Ειδικά από τη στιγμή που θα την έχει πληρώσει χρυσάφι;
Η Chiron με την ηλιοροφή θα παρουσιαστεί στην Εβδομάδα Αυτοκινήτου (Car Week) στο Monterey της Καλιφόρνια στα τέλη Αυγούστου, μαζί με τη Divo, στο σπέσιαλ μοντέλο της μάρκας, που θα κοστίζει ούτε λίγο ούτε πολύ 5 εκατομμύρια ευρώ.