Μεγάλη είναι η ανταπόκριση πολιτών, δήμων, οργανώσεων, επιχειρήσεων από όλη την Ελλάδα, στη στοχευμένη πρωτοβουλία της Περιφέρειας Αττικής για τη συγκέντρωση ειδών πρώτης ανάγκης από το Κέντρο Logistics της Περιφέρειας.
Πρόκειται για μια πρωτοβουλία οργάνωσης της κοινωνικής αλληλεγγύης, που ξεκίνησε τον Μάρτιο του 2016, ως δομή για την υποδοχή προσφύγων και μεταναστών, με παροχή ειδών πρώτης ανάγκης στους χώρους φιλοξενίας τους, και λειτουργεί έκτοτε με απτά επιχειρησιακά αποτελέσματα, ενισχύοντας κοινωνικές δομές και δράσεις αλληλεγγύης σε όλη τη χώρα.
Το Κέντρο Logistics αναβαθμίζει τη δράση του
Πλέον, αναγνωρισμένο από το Συμβούλιο της Ευρώπης ως «καλή πρακτική», το Κέντρο Logistics αναβαθμίζει τη δράση του. Έτσι, εκτός από την απλή διαδικασία συγκέντρωσης και διανομής των ειδών πρώτης ανάγκης, το Κέντρο οργανώνει πλέον την αλληλεγγύη σε ένα νέο επίπεδο. Συγκεκριμένα, από τη μια μεριά αποτυπώνει τις ανάγκες και από την άλλη, μέσω του τηλεφωνικού του κέντρου, συγκεντρώνει και ιεραρχεί τις προθέσεις συνεισφοράς από ιδιώτες, εταιρείες και συλλογικότητες, τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό. Στόχος είναι όταν ολοκληρωθεί η διαδικασία καταγραφής των ζημιών και των αιτημάτων αναγκών, να είναι σε θέση η Περιφέρεια να διαχειριστεί με τον βέλτιστο τρόπο τη βοήθεια που προσφέρουν οι φορείς.
Εδώ και δύο ημέρες το Κέντρο Logistics, λειτουργώντας με όρους αξιοπιστίας, υποδέχεται τις εκατοντάδες προσφορές ειδών και υπηρεσιών, κάνοντας πράξη την αλληλεγγύη, τη συλλογική απάντηση στην υπό εξέλιξη δοκιμασία των συμπολιτών μας που επλήγησαν από τις καταστροφικές πυρκαγιές στην Ανατολική και τη Δυτική Αττική. Σήμερα βρισκόμαστε μπροστά σε ένα τεράστιο κύμα αλληλεγγύης που δείχνει τις μεγάλες δυνατότητες της προγραμματισμένης, συντονισμένης, συλλογικής δράσης μιας κοινωνίας. Το Κέντρο Logistics, ένας δημόσιος φορέας, κάνει πράξη την εμπιστοσύνη που του δείχνουν οι πολίτες, ανταποκρινόμενο στοχευμένα στις ανάγκες, πρωτοπορώντας και πρωτοτυπώντας προς όφελος των δοκιμαζόμενων τοπικών κοινωνιών.
Μέσα Επικοινωνίας με το Κέντρο Logistics
Υπενθυμίζεται ότι οι πολίτες μπορούν να επικοινωνούν με το Κέντρο με τρεις τρόπους:
Τηλεφωνικά: 210-4819001/ 213-2129104/ 213-2129105/ 213-2129117
Με φαξ: 213 -2129121
Με email: center@patt.gov.gr
Υπενθυμίζεται ότι τα είδη που μπορούν να προσφέρουν είναι τα εξής:
• Εμφιαλωμένα νερά
• Χυμοί
• Τρόφιμα που διατηρούνται εκτός ψυγείου και κατά προτίμηση να είναι άμεσης ανάλωσης (κονσέρβες, συσκευασμένα κρουασάν, μπισκότα, φρυγανιές, κ.λπ.)
• Γάλατα μακράς διάρκειας, τα οποία διατηρούνται εκτός ψυγείου, π.χ. εβαπορέ
Σημειώνεται ότι δεν υπάρχει ανάγκη ειδών ρουχισμού, υπόδησης και φαρμάκων.
Πηγή: ΑΠΕ ΜΠΕ