Ολοκληρώθηκε η δράση ενημέρωσης των επιβατών στις ακτοπλοϊκές μεταφορές για τα δικαιώματά τους.
Τη δράση διοργάνωσε, σήμερα, για τρίτη συνεχή χρονιά το Ευρωπαϊκό Κέντρο Καταναλωτή Ελλάδας και η Ανεξάρτητη Αρχή «Συνήγορος του Καταναλωτή», στο λιμάνι του Πειραιά, με την υποστήριξη του υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, του αρχηγείου του Λιμενικού Σώματος - Ελληνικής Ακτοφυλακής και με τη συνδρομή του Οργανισμού Λιμένος Πειραιώς.
Στελέχη του Ευρωπαϊκού Κέντρου Καταναλωτή Ελλάδας και του «Συνηγόρου του Καταναλωτή» ενημέρωσαν τους επιβάτες για τα δικαιώματά τους στις ακτοπλοϊκές μεταφορές, για τον τρόπο με τον οποίο μπορούν να τα διεκδικούν, καθώς και για τις διαδικασίες φιλικής επίλυσης, παρέχοντάς τους πληροφοριακό υλικό στην ελληνική και την αγγλική γλώσσα.
Οι επιβάτες, είχαν την ευκαιρία να πληροφορηθούν για το πως μπορούν να λάβουν βοήθεια και υποστήριξη σε περίπτωση που αντιμετωπίσουν προβλήματα κατά την καλοκαιρινή περίοδο με προμηθευτές όπως ακτοπλοϊκές εταιρείες, ταξιδιωτικά πρακτορεία, εταιρείες ενοικίασης οχημάτων, τουριστικών καταλυμάτων και ξενοδοχείων, καθώς και καταστήματα λιανικού εμπορίου ιδίως κατά την περίοδο των εκπτώσεων.
ECC-Net: Travel' app
Επίσης οι επιβάτες ενημερώθηκαν για την Ψηφιακή Εφαρμογή 'ECC-Net: Travel' app που δημιούργησε το Δίκτυο Ευρωπαϊκών Κέντρων Καταναλωτή και παρέχει στους ταξιδιώτες πληροφορίες και ενημέρωση, σε 24 επίσημες γλώσσες της Ευρωπαϊκής Ένωσης καθώς επίσης και στα Νορβηγικά και Ισλανδικά, για τα δικαιώματά τους σχετικά με τα πιθανά προβλήματα που μπορεί να προκύψουν κατά τη διάρκεια των διακοπών τους.
Περισσότερες πληροφορίες για την εφαρμογή υπάρχουν στον ιστότοπο του Ευρωπαϊκού Κέντρου Καταναλωτή Ελλάδας www.eccgreece.gr .
Κατά τη διάρκεια της δράσης, στα γραφεία του Ευρωπαϊκού Κέντρου Καταναλωτή Ελλάδας και της Ανεξάρτητης Αρχής «Συνήγορος του Καταναλωτή» (Λεωφ. Αλεξάνδρας 144, Αθήνα) οι καταναλωτές ενημερώθηκαν από το επιστημονικό προσωπικό σχετικά με την αποτελεσματικότερη προστασία των δικαιωμάτων τους όταν ταξιδεύουν, καθώς και για τη δυνατότητα εξωδικαστικής επίλυσης εγχώριων καταναλωτικών διαφορών ή διαφορών με προμηθευτές εντός Ευρωπαϊκής Ένωσης, συμπεριλαμβανομένων της Ισλανδίας και της Νορβηγίας.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ