Τη 2η θέση κατέκτησε η Hyundai στην κατάταξη των μη πολυτελών οχημάτων, με τους ιδιοκτήτες Hyundai να αναφέρουν 14 λιγότερες παρατηρήσεις ανά 100 οχήματα συγκριτικά με το 2017 – Το Hyundai Tucson αναδείχθηκε 1ο στην κατάταξη των μεσαίων SUV στην αρχική ποιότητα.
Η εξαιρετική ποιότητα των νέων οχημάτων της Hyundai αναδείχθηκε από τις κορυφαίες στον κλάδο, καθώς η εταιρεία κατατάχθηκε ως η 2η καλύτερη μάρκα οχημάτων μαζικής παραγωγής στην Μελέτη Αρχικής Ποιότητας (IQS) SM της J.D. Power στις Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής.
Η Hyundai βελτίωσε τη θέση της στη συνολική κατάταξη μειώνοντας τις παρατηρήσεις σε 14 ανά 100 οχήματα συγκριτικά με το 2017.
Στην κατάταξη των κατηγοριών, το Hyundai Tucson αναδείχθηκε το καλύτερο μεσαίο SUV και το τέταρτο καλύτερο μοντέλο συνολικά, ενώ αντίστοιχα το Santa Fe κατέλαβε τη 2η θέση στην κατηγορία του. Στο πρωτοποριακό εργοστάσιο της Hyundai στο Ulsan της Ν. Κορέας, στο οποίο παράγεται το Tucson, απονεμήθηκε βραβείο ποιότητας της γραμμής συναρμολόγησης χαλκού για την περιοχή Ασίας-Ειρηνικού.
«Οι πελάτες της Hyundai μπορούν να αισθάνονται απόλυτα σίγουροι ότι επιλέγουν ένα νέο όχημα που έχει μία από τις καλύτερες ποιοτικές κατατάξεις σε ολόκληρη την αυτοκινητοβιομηχανία», δήλωσε ο κ. Omar Rivera, Director Quality and Service Engineering της Hyundai Motor America . «Η Μελέτη Αρχικής Ποιότητας (IQS) της J.D. Power είναι το σημείο αναφοράς της αυτοκινητοβιομηχανίας για την ποιότητα των νέων οχημάτων και η κατάταξή μας στο 2018 είναι αποτέλεσμα μιας δέσμευσης σε ολόκληρη την επιχείρηση για την παραγωγή οχημάτων υψηλότερης ποιότητας και την εκπαίδευση των πελατών σχετικά με τον τρόπο χρήσης των τεχνολογιών και των χαρακτηριστικών του αυτοκινήτου τους».
Η J.D. Power προσμετρά την αρχική ποιότητα από τον αριθμό των παρατηρήσεων που αναφέρουν οι ιδιοκτήτες ανά 100 οχήματα (PP100) κατά τις πρώτες 90 ημέρες χρήσης, με την χαμηλότερη βαθμολογία να αντικατοπτρίζει την υψηλότερη ποιότητα. Η Hyundai σκόραρε 74/100, ξεπερνώντας τον μέσο όρο της βιομηχανίας που είναι 93/100.
Η φετινή IQS που πραγματοποιήθηκε στις ΗΠΑ βασίζεται σε απαντήσεις 75.712 αγοραστών και μισθωτών νέων μοντέλων (2018) για τις πρώτες 90 ημέρες χρήσης του οχήματός τους.
Η μελέτη βασίζεται σε 233 ερωτήσεις που αφορούν σε οκτώ κατηγορίες οχημάτων και έχουν σχεδιαστεί για να παρέχουν στους κατασκευαστές πληροφορίες που διευκολύνουν τον εντοπισμό προβλημάτων και βελτίωσης των προϊόντων.
Η μελέτη διεξήχθη από το Φεβρουάριο έως το Μάιο του 2018.