H Viva Wallet ανοίγει πανιά για να κατακτήσει νέους στόχους, για ταξίδια σε νέες ευρωπαϊκές «θάλασσες», και μας ξανασυστήνεται με ένα νέο λογότυπο με το οποίο θα ταξιδέψει στην νέα εποχή της.
Το χρωματιστό λογότυπο αντικαθίσταται από ένα νέο, μίνιμαλ σχεδιαστικά και πιο λιτό χρωματικά. Βέβαια, τα χρώματα με τα οποία μας συστήθηκε η Viva Wallet, το χρωματιστό λογότυπο που έχουμε όλοι κατά νου με το άκουσμα του Viva, δεν εξαφανίζονται, αλλά συνοδεύουν το Viva Wallet στη νέα εποχή με ένα διαφορετικό τρόπο.
Οι άνθρωποι της Viva Wallet, στη δημοσιογραφική ενημέρωση για τη νέα εποχή που περνά η εταιρεία, παρουσίασαν την λογική πίσω από το rebranding και τη σημειολογία του νέου λογοτύπου, εξηγώντας κάθε πτυχή του νέου brand identity, με το οποίο θα συνδέεται εφεξής στο μυαλό όλων το Viva Wallet. Ενα λογότυπο το οποίο θα προσφέρει ένα ισχυρό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα για τα επόμενα βήματά της εταιρείας στις ευρωπαϊκές αγορές. Να σημειωθεί εδώ ότι η Viva Wallet δραστηριοποιείται ήδη σε 5 ευρωπαϊκές πρωτεύουσες, μεταξύ των οποίων το Λονδίνο και οι Βρυξέλλες, και είναι κύριο μέλος των οργανισμών MasterCard και Visa.
V + W + ένα money clip μαζί
Με στόχο η νέα ταυτότητα του Viva Wallet να συνοδεύσει την εταιρεία στην ευρωπαϊκή της πορεία και να την βοηθήσει να εδραιωθεί στις αγορές του εξωτερικού, το νέο λογότυπο είναι απλό και εύληπτο, αλλά την ίδια ώρα κρύβει και μια μικρή ιστορία από πίσω. Το V(Viva) και το W(Wallet) συνυπάρχουν έξυπνα στο νέο brand identity και μαζί με αυτά και το κλασικό money clip που χρησιμοποιούνταν για να κρατά μαζεμένα σε μια τσέπη, σε μια τσάντα, τα χαρτονομίσματα και τις κάρτες. Το Viva Wallet, απλουστεύοντας όλες τις τραπεζικές συναλλαγές, είναι το... money clip της ψηφιακής εποχής και ακριβώς αυτό το μήνυμα στέλνει και το νέο του λογότυπο.
Η custom γραμματοσειρά, γεωμετρική μεν, σύγχρονη δε, προσδίδει αναγνωρισιμότητα σε διαφορετικά περιβάλλοντα, βοηθώντας την εταιρεία στα φιλόδοξα σχέδιά της, ενώ τα χρώματα, αν και δεν υπάρχουν στο λογότυπο αυτό καθεαυτό (περιορίζεται στο άσπρο-μπλε), συνοδεύουν τo Viva Wallet στη νέα εποχή με άλλον τρόπο: Λειτουργούν ως εργαλεία κατηγοριοποίησης μεταξύ των διαφορετικών υπηρεσιών που προσφέρει η Viva Wallet. Μια υπενθύμιση για όλους τους υπάρχοντες χρήστες της υπηρεσίας, της σταθερότητας και της εμπιστοσύνης που εμπνέει το brand Viva.
Μια φιλική, φρέσκια αλλά και δυναμική εταιρεία, ανοιχτή στις σύγχρονες προκλήσεις της αγοράς η οποία ταυτίζεται πλέον από ένα νέο λογότυπο.
Branding: AG Design Agency
Creative Direction & Design: Αλέξανδρος Γαβριλάκης, Μίλτος Μπότης