Oι επτά αλλαγές στα ταξί - iefimerida.gr

Oι επτά αλλαγές στα ταξί

Μάκης Βορίδης
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Με μέτρα που εναρμονίζονται με τη «βέλτιστη διεθνή πρακτική», ο υπουργός Υποδομών Μάκης Βορίδης κατέθεσε στο Υπουργικό Συμβούλιο το νομοσχέδιο για την απελευθέρωση των ταξί.

Σύμφωνα με το νομοσχέδιο το οποίο αναμένεται να κατατεθεί στη Βουλή, προβλέπεται ότι ο νέος αριθμός των ταξί θα αποτελεί συνάρτηση του πληθυσμού μιας γεωγραφικής περιοχής (περιφέρειας) και των κυκλοφοριακών συνθηκών.

Αναλυτικά οι επτά αλλαγές στο καθεστώς των ταξί είναι οι εξής:

  • Καθιερώνεται μέγιστος αριθμός ταξί με βάση πληθυσμιακά και συγκοινωνιακά κριτήρια ενώ παράλληλα θεσπίζεται η κυκλοφορία 1,5 έως 3,5 ταξί στην Αττική και 0,5 έως 2,5 ταξί ανά 1.000 κατοίκους στην υπόλοιπη χώρα.
  • Όλες οι υφιστάμενες άδειες ταξί θα πωλούνται - μεταβιβάζονται ελεύθερα. Για κάθε άδεια που θα πωλείται θα καταβάλλεται φόρος 20% επί της υπεραξίας της.
  • Το διοικητικό κόστος για κάθε νέα άδεια ορίζεται στα 1.000 ευρώ, ενώ θα απαιτείται και εγγυητική επιστολή ύψους 10.000 ευρώ.
  • Στις τουριστικές περιοχές αλλά και στην Αθήνα θα κυκλοφορούν μίνι βαν 5 έως 9 θέσεων, χωρίςταξίμετρο, τα οποία όμως θα λειτουργούν με άδειες σημερινών ταξί που θα αποσυρθούν από την κυκλοφορία.
  • Τα ταξί θα δύνανται να μεταφέρουν επιβάτες στα όρια της Περιφέρειας, έδρα τους όμως θα παραμένει ο καποδιστριακός δήμος.
  • Δίνεται η δυνατότητα σε κάθε ιδιοκτήτη να επιλέγει ελεύθερα τη νομική μορφή με την οποία θα λειτουργεί (μεμονωμένα ή σε εταιρεία) ενώ παράλληλα θα μπορεί να έχει στην κατοχή του περισσότερες από δύο άδειες.
  • Κάθε πολίτης θα έχει το ελεύθερο να αγοράζει ταξί, ωστόσο θα απαιτείται ειδική άδεια προκειμένου να το δουλέψει. Τέτοια άδεια θα αποκτούν και οι αλλοδαποί που βρίσκονται νόμιμα στην Ελλάδα, υπό προϋποθέσεις (άπταιστα ελληνικά, απόφοιτοι της Γ ́ τάξης της ∆ευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στη χώρα τους).
Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ