Ο οίκος Louis Vuitton θα ενισχύσει το έργο της Unicef για τρίτη συνεχή χρονιά μέσω της πώλησης των ασημένιων βραχιολιών Lockit σε έντονους χρωματισμούς.
Τα βραχιόλια πωλούνται έναντι 198 ευρώ, από τα οποία τα 110 είναι δωρεά στην Unicef. Η οργάνωση έχει συγκεντρώσει 5 εκατομμύρια δολάρια από το 2016, όταν ξεκίνησε η εκστρατεία σε συνεργασία με τον γαλλικό οίκο πολυτελών ειδών.
Με το ποσό αυτό έχουν διασφαλιστεί για τα παιδιά στη Συρία και στις γειτονικές χώρες ασφαλές πόσιμο νερό, τρόφιμα, εγκαταστάσεις υγιεινής και ιατρική περίθαλψη, καθώς και ρούχα και κουβέρτες για τους χειμερινούς μήνες.
Η Unicef εκτιμά ότι η σύμπραξη διευκόλυνε τη σωτήρια προμήθεια με νερό 1,5 εκατομμυρίων παιδιών και των οικογενειών τους το 2017.
Το ασημένιο σχέδιο κλειδαριάς είναι εμπνευσμένο από την κλειδαριά «Tumbler Lock» στις αποσκευές του οίκου, που εφευρέθηκε από τον Georges Vuitton, γιο του ιδρυτή του οίκου, Louis Vuitton το 1890 για να προστατεύει τα υπάρχοντα των πελατών του. Το σύμβολο της προστασίας επιλέχθηκε για να υποδηλώσει την υπόσχεση της μάρκας να βοηθά τα παιδιά σε επείγουσα ανάγκη.
Η ιδέα της εκστρατείας #makeapromise (δώσε μία υπόσχεση) προέρχεται από τα παιδιά, δήλωσε ο Μάικλ Μπερκ, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του Louis Vuitton, στο Vogue «Όταν κάνουν μια υπόσχεση, το εννοούν και τη σφραγίζουν τυλίγοντας το μικρό δάχτυλο του χεριού γύρω από το δάχτυλο του άλλου.
Τα παιδιά μας δείχνουν έναν απλό τρόπο αλλαγής του κόσμου. Είναι η ένωση δυνάμεων σε όλο τον κόσμο για την άντληση κεφαλαίων και την ευαισθητοποίηση για τα παιδιά. Πιστεύουμε ότι μπορεί να διαδοθεί από στόμα σε στόμα. Στόχος μας είναι να προσεγγίσουμε όσο το δυνατόν περισσότερους ανθρώπους και να κάνουμε την πραγματική διαφορά» ανέφερε.
Τα εντυπωσιακά βραχιόλια, σε κίτρινο, πορτοκαλί, ροζ, μπλε και μαύρο, θα είναι διαθέσιμα για αγορά από το Louisvuitton.com και σε πάνω από 138 καταστήματα Louis Vuitton για να υποστηρίξουν την αποστολή του Μπερκ να συγκεντρωθούν όσο το δυνατόν περισσότερα χρήματα για τον σκοπό.