Μία ατυχή έμπνευση είχε η Lufthansa η οποία- όπως αναμενόταν- έγινε γρήγορα αντιληπτή, φέρνοντας την εταιρεία σε δύσκολη θέση: γύρισε στο Κίεβο το διαφημιστικό σποτ για το Μουντιάλ της Ρωσίας.
Κίνηση που μπορεί να χαρακτηριστεί και γκάφα, αν αναλογιστεί κανείς τις πολύ κακές σχέσεις μεταξύ των δύο χωρών, έπειτα από τη ρωσική προσάρτηση της Κριμαίας, το 2014.
Το διαφημιστικό σποτ δείχνει δύο Γερμανούς που είναι έτοιμοι να πάνε στη Μόσχα και να επαναλάβουν όλα όσα έκαναν στο Ρίο ντε Τζανέιρο πριν από τέσσερα χρόνια, όταν η χώρα τους αναδείχθηκε παγκόσμια πρωταθλήτρια. Ομως φαντάζονται τους εαυτούς τους να τρέμουν σε μία πλατεία υπό βροχή, φορώντας καλοκαιρινά ρούχα, ή να απολαμβάνουν την «παραλία» στις όχθες ποταμού. Αλλά γρήγορα όσοι είδαν το βίντεο διαπίστωσαν ότι και οι δύο σκηνές έχουν γυριστεί στο Κίεβο και ότι στη Μόσχα!
«Παρατηρήσαμε από τα πρώτα σχόλια ότι αυτό πλήγωσε κάποιους. Ειλικρινά μετανιώνουμε και απολογούμαστε για αυτό», ανέφερε ανακοίνωση της Lufthansa, που αφαίρεσε το σποτ από όλους τους λογαριασμούς της εταιρείας στα social media. Παράλληλα, εξήγησε ότι τα γυρίσματα έγιναν στο Κίεβο για «υλικοτεχνικούς» λόγους, σημειώνοντας ότι πρόκειται για κάτι που συνηθίζεται όταν πρόκειται για διαφημιστικά σποτ.
Την γκάφα έσπευσε να σχολιάσει ο υπουργός Εξωτερικών της Ουκρανίας, Πάβλο Κλίμκιν. «Καταλαβαίνω γιατί η Lufthansa προτίμησε να κάνει τα γυρίσματα στην Ουκρανία από ό,τι στη Ρωσία: είναι όμορφα εδώ και ασφαλή. Αλλά δεν πρέπει να κλέβετε», έγραψε στο Twitter. «Για αυτό προτείνω να χρησιμοποιήσει η Lufthansa αυτό το υλικό για να διαφημίσει τις πτήσεις της προς το Κίεβο», συμπλήρωσε.
Πηγή: AFP