«Το νομοσχέδιο του Υπ. Παιδείας για τις δομές υποστήριξης του εκπαιδευτικού έργου που εισήχθη χθες αργά το βράδυ στη Βουλή προσβάλλει τις κοινοβουλευτικές διαδικασίες και πλήττει βάναυσα την Παιδεία μας».
Αυτό αναφέρει σε ανακοίνωσή της η Τομεάρχης Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων της Νέας Δημοκρατίας, βουλευτής Επικρατείας, Νίκη Κεραμέως, σχετικά με το νομοσχέδιο του Υπουργείου Παιδείας για τις δομές υποστήριξης εκπαιδευτικού έργου που εισήχθη χθες αργά το βράδυ στη Βουλή.
Η κ. Κεραμέως έκανε την ακόλουθη δήλωση:
«Το νομοσχέδιο του Υπ. Παιδείας για τις δομές υποστήριξης του εκπαιδευτικού έργου που εισήχθη χθες αργά το βράδυ στη Βουλή προσβάλλει τις κοινοβουλευτικές διαδικασίες και πλήττει βάναυσα την Παιδεία μας. Ζητούμε την άμεση απόσυρσή του. Πλήρης δήλωση:
«Εισάγεται τη Δευτέρα στη Βουλή προς επεξεργασία και ψήφιση το νομοσχέδιο του Υπουργείου Παιδείας για τις δομές υποστήριξης του εκπαιδευτικού έργου.
Ένα νομοσχέδιο-μαμούθ που αλλάζει ριζικά τη ραχοκοκαλιά της εκπαιδευτικής διοίκησης και αγγίζει σχεδόν το σύνολο του εκπαιδευτικού φάσματος.
Ένα ακόμη νομοσχέδιο του Υπουργείου Παιδείας, το οποίο ευτελίζει την κοινοβουλευτική διαδικασία με τον χειρότερο τρόπο.
Συγκεκριμένα, το νομοσχέδιο κατατέθηκε στη Βουλή αργά χθες το βράδυ για να συζητηθεί τη Δευτέρα το μεσημέρι με διαδικασίες εξπρές, εκτείνεται σε 586 σελίδες και 113 άρθρα, υπερδιπλάσιο, δηλαδή, από το κείμενο που είχε αναρτηθεί στην δημόσια διαβούλευση, η οποία παρεμπιπτόντως ολοκληρώθηκε σχεδόν δυόμιση μήνες πριν.
Αλλά και επί της ουσίας, το νομοσχέδιο βρίθει ζητημάτων που ευτελίζουν την εκπαιδευτική διαδικασία εν γένει.
Εντελώς ενδεικτικά:
Επιχειρείται η «άλωση» της διοίκησης της εκπαίδευσης, με τρόπο προκλητικό και πρωτοφανή: θεσπίζεται «κόφτης» για τους έχοντες διατελέσει ήδη 2 θητείες σε θέση διοίκησης
Καταργείται η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών
Καταργούνται θεσμοί που έχουν αποδείξει μέσα στο χρόνο πως υποστηρίζουν σημαντικά την εκπαιδευτική διαδικασία, όπως ο θεσμός των σχολικών συμβούλων
Δημιουργούνται υδροκέφαλες δομές, απομακρυσμένες από τη σχολική μονάδα
Υποβαθμίζεται σημαντικά η ειδική αγωγή.
Ζητούμε την άμεση απόσυρση του νομοσχεδίου. Ενός νομοσχεδίου που προσβάλλει τις κοινοβουλευτικές διαδικασίες και πλήττει βάναυσα την Παιδεία μας».