Νέα προϊόντα με στέβια και «φυτικά» γαλακτοκομικά φέρνει στην αγορά η Coca-Cola -Περισσότερες επιλογές για όλη τη μέρα - iefimerida.gr

Νέα προϊόντα με στέβια και «φυτικά» γαλακτοκομικά φέρνει στην αγορά η Coca-Cola -Περισσότερες επιλογές για όλη τη μέρα

Στο εργοστάσιο της Coca-Cola 3E στο Σχηματάρι θα παράγονται τα νέα προϊόντα
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Σε νέες κατηγορίες ροφημάτων φυτικής προέλευσης μπαίνει η Coca- Cola και παράλληλα εμπλουτίζει την γκάμα των προϊόντων της με νέα αναψυκτικά χωρίς ζάχαρη αλλά και με γλυκαντικό από στέβια.

Η Coca-Cola παρουσίασε χθες τη νέα, παγκόσμια στρατηγική της «Total Beverage Company’’ και πώς αυτή ξεδιπλώνεται στην Ελλάδα. Το συνολικό όραμα της εταιρείας παρουσιάστηκε από την κα Λίλιαν Νεκταρίου, Γενική Διευθύντρια της Coca-Cola, για Ελλάδα, Κύπρο και Μάλτα ενώ οι πυλώνες, μέσω των οποίων το όραμα γίνεται πραγματικότητα αναπτύχθηκαν από την κα Σίσσυ Ηλιοπούλου, Διευθύντρια Εταιρικών Υποθέσεων και Επικοινωνίας, για Ελλάδα, Κύπρο και Μάλτα και την κυρία Ντιάνα Μπίρμπα, Διευθύντρια Marketing της Cocа-Cola για Ελλάδα, Κύπρο και Μάλτα.

Στην ίδια εκδήλωση, ο κ. Γιάννης Παπαχρήστου, Γενικός Διευθυντής της Coca-Cola Τρία Έψιλον μίλησε για την ανάπτυξη που σηματοδοτεί η νέα στρατηγική για την τοπική παραγωγή και τον τρόπο που υπηρετείται από τις επενδύσεις στη χώρα, και ιδιαίτερα από το Σχηματάρι mega-plant.

Από αριστερά προς τα δεξιά: Η Σίσσυ Ηλιοπούλου, Διευθύντρια Εταιρικών Υποθέσεων και Επικοινωνίας, για Ελλάδα, Κύπρο και Μάλτα,  Γιάννης Παπαχρήστου, Γενικός Διευθυντής της Coca-Cola Τρία Έψιλον κα Λίλιαν Νεκταρίου, Γενική Διευθύντρια της Coca-Cola, για Ελλάδα, Κύπρο και Μάλτα κα Ντιάνα Μπίρμπα, Διευθύντρια Marketing της Cocа-Cola για Ελλάδα, Κύπρο και Μάλτα

Με σεβασμό και ευθύνη στον άνθρωπο, την κοινωνία και το περιβάλλον, η νέα στρατηγική δίνει έμφαση στην ανάπτυξη νέων προιόντων, για να προσφέρει στους καταναλωτές, όλων των ηλικιών, όλο και περισσότερες επιλογές και προϊόντα που κάνουν κάθε στιγμή της ημέρας τους πιο ευχάριστη και πιο απολαυστική. Συγκεκριμένα:

* Επεκτείνεται σε άλλες κατηγορίες, με οδηγό την καινοτομία και τις εξελισσόμενες επιθυμίες των καταναλωτών της.

* Ανανεώνει την κατηγορία των αναψυκτικών.

* Θέτει την καινοτομία ως βασικό μοχλό ανάπτυξης, δημιουργώντας επιλογές ειδικά για τις ανάγκες των Ελλήνων καταναλωτών.

* Aναπτύσσεται θέτοντας στο επίκεντρο της στρατηγικής της την προσφορά στον άνθρωπο, στην κοινωνία και το περιβάλον και δημιουργεί προστιθέμενη αξία για τη χώρα.

Νέες γεύσεις και αναψυκτικά με στέβια

Στο πλαίσιο της ανανέωσης της κατηγορίας των αναψυκτικών, το 2018 λανσάρει στην Ελλάδα, Fanta πορτοκαλάδα, με 30% λιγότερη ζάχαρη και 20% χυμό πορτοκάλι, Fanta πορτοκαλάδα και λεμονάδα Zero, χωρίς θερμίδες και με γλυκαντικό από το φυτό Στέβια, Sprite Zero Λεμόνι Μέντα, καθώς και δύο νέες γεύσεις Schweppes, με Λεμόνι και Μαστίχα-Μέντα, χωρίς ζάχαρη, γεύση εμπνευσμένη από την Ελλάδα και διαθέσιμη μόνο στη χώρα μας.

Ροφήματα φυτικής προέλευσης

Επεκτείνεται σε νέες κατηγορίες, παρουσιάζοντας τη σειρά AdeΖ που σηματοδοτεί την είσοδο της εταιρείας στην κατηγορία των ροφημάτων φυτικής προέλευσης, με θρεπτικές ιδιότητες. Η νέα σειρά διατίθεται με το πρωτοποριακό, 100% ανακυκλώσιμο μπουκάλι Plant Bottle, φτιαγμένο από 30% από φυτικά υλικά. Στον ίδιο άξονα, παρουσίασε πριν λίγους μήνες τη νέα σειρά Fuzetea, που συνδυάζει εκχυλίσματα τσαγιού, από 100% βιώσιμες καλλιέργειες, χυμό φρούτων και αρωματικά φυτά.

Με αφορμή την παρουσίαση του νέου οράματος της εταιρείας, για τα επόμενα χρόνια, η Λίλιαν Νεκταρίου, Γενική Διευθύντρια της Coca-Cola για Ελλάδα, Κύπρο, Μάλτα, δήλωσε σχετικά: «Με άξονα την καινοτομία, έχουμε ήδη ξεκινήσει το συναρπαστικό ταξίδι μας για να γίνουμε μία total beverage εταιρία. Ακούμε τους καταναλωτές, μειώνουμε τη ζάχαρη και επεκτεινόμαστε σε νέες κατηγορίες. Προσφέρουμε περισσότερες επιλογές για όλη τη μέρα και όλα τα στάδια της ζωής τους. Αναπτυσσόμαστε υπεύθυνα και δημιουργούμε αξία για τη χώρα κι ευκαιρίες για όλους».

Νέο παραγωγικό μοντέλο με 500 διαφορετικά προϊόντα

Στο πλαίσιο της ίδιας παρουσίασης, ο Γενικός Διευθυντής Coca-Cola Τρία Έψιλον, Γιάννης Παπαχρήστου, δήλωσε: «Με την Coca-Cola λειτουργούμε μαζί, ως ένα, και μοιραζόμαστε τις ίδιες αξίες και προσδοκίες για τον ρόλο μας στην κοινωνία, σήμερα και στο μέλλον. Μαζί, έχουμε τη δύναμη να κάνουμε το στρατηγικό μας όραμα πραγματικότητα στην Ελλάδα και να εμπνεύσουμε τους ανθρώπους μας, τους πελάτες και συνεργάτες μας στην αγορά, τους χιλιάδες τοπικούς μας προμηθευτές.

Οι μεγάλες επενδύσεις μας τα τελευταία χρόνια, και ιδιαίτερα στο Σχηματάρι mega-plant δείχνουν τη δέσμευσή μας στην ανάπτυξη και στην απασχόληση, και ενεργοποιούν το νέο παραγωγικό και διανεμητικό μοντέλο για πάνω από 500 διαφορετικά προϊόντα, ένα χαρτοφυλάκιο χωρίς αντίστοιχο στην αγορά, που μας επιτρέπει να είμαστε δίπλα στους καταναλωτές μας, σε κάθε στιγμή της μέρας τους, σε κάθε περίσταση κατανάλωσης. Ένα total beverage portfolio, που καλύπτει τις προτιμήσεις τους, 24 ώρες το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα».

Το νέο λογότυπο Coca-Cola

Εστιάση σε τέσσερις άξονες

Στο ταξίδι αυτό, προς μία Total Beverage Company, οδικός χάρτης είναι η ανάπτυξη με σεβασμό και ευθύνη στον άνθρωπο, την κοινωνία, το περιβάλλον, με στόχο να επιδρά θετικά στις ζωές των ανθρώπων, να προστατεύει τον πλανήτη που όλοι μοιραζόμαστε και να δημιουργεί τις προϋποθέσεις για έναν καλύτερο κόσμο, με ένα κοινό μέλλον για όλους

Για να το επιτύχει εστιάζει σε 4 περιοχές:

* Διαφύλαξη Υδάτινων Πόρων. Έχοντας αναλάβει παγκόσμια δέσμευση να επιστρέψει στη φύση και στις τοπικές κοινότητες το 100% του νερού που χρειάζεται για την παραγωγή των προϊόντων της, μέχρι το 2020, έχει ήδη ξεπεράσει το στόχο της, 4 χρόνια νωρίτερα, επιστρέφοντας το 115%. Στην Ελλάδα, υλοποιεί, με επιτυχία, εδώ και πολλά χρόνια, το πρόγραμμα «Αποστολή Νερό», που έχει συμβάλει ουσιαστικά στη μείωση του φαινομένου της λειψυδρίας, σε 32 ελληνικά νησιά.

* Το όραμα για έναν πλανήτη χωρίς απορρίμματα: Η παγκόσμια δέσμευση της Coca-Cola είναι, για κάθε συσκευασία που προωθεί στην αγορά, να συλλέγει και να ανακυκλώνει άλλη μία, μέχρι το 2030. Επιπρόσθετα, στοχεύει, οι συσκευασίες των προιόντων της να προέρχονται κατά μέσο όρο, από 50% ανακυκλωμένη ύλη, ενώ επενδύει στην ενίσχυση των υποδομών, στις τοπικές κοινωνίες, ώστε η ανακύκλωση να είναι προσβάσιμη σε όλους.

* Στήριξη των νέων και των γυναικών: Μέσα από προγράμματα που της Coca-Cola και Coca-Cola Τρία Έψιλον στην Ελλάδα, όπως το Youth Empowered, αλλά και το Counting Stars, συμβάλλει στη δημιουργία προϋποθέσεων που οδηγούν στην αύξηση της απασχολησιμότητας των νέων όσο και της επιχειρηματικότητας των γυναικών.

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ coca cola Στέβια αναψυκτικά ροφήματα
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ