Η Ford ολοκληρώνει τη γκάμα του νέου Ford Fiesta με την παρουσίαση της crossover εκδοχής Active που είναι ήδη διαθέσιμη και της σπορ ST, οι πωλήσεις της οποίας θα ξεκινήσουν τον Ιούλιο.
To νέο Fiesta ST λοιπόν ξεχωρίζει οπτικά από τις πιο απλές εκδόσεις του μοντέλου, τόσο σε ότι αφορά το αμάξωμά του όσο και το εσωτερικό του. Όπου ξεχωρίζουν τα καθίσματα τύπου μπάκετ, καθώς και η ελεύθερη οθόνη αφής των 8,0 ιντσών του συστήματος infotainment SYNC 3.
Το πιο σημαντικό του χαρακτηριστικό είναι όμως ο κινητήρας του, ο πρώτος τρικύλινδρος με την υπογραφή της Ford Performance.
Το εξελιγμένο σύνολο των 1.500 κυβικών αποδίδει 200 ίππους, εξασφαλίζει εξαιρετικές επιδόσεις (0-100 χλμ./ ώρα σε 6,5 δεύτερα, τελική ταχύτητα 232 χλμ./ ώρα), ενώ είναι και ο πρώτοε τρικύλινδρος με σύστημα απομόνωσης, όταν συντρέχουν οι συνθήκες, του ενός κυλίνδρου. Κάτι που μειώνει τις εκπομπές CO2 κατά 20%, ενώ υπάρχει και φίλτρο μικροσωματιδίων.
Ο τρικύλινδρος των 200 ίππων εντυπωσιάζει πάντως και με τον ήχο του, που μοιάζει με αυτόν του πεντακύλινδρου Focus RS.
Ταυτόχρονα και σε ότι αφορά τα δυναμικά του χαρακτηριστικά το νέο Fiest ST είναι ακόμα καλύτερο σε σχέση με τον προκάτοχό του: ελαφρώς πιο άνετο, με πιο γρήγορη κρεμαγιέρα και πιο χοντρές αντιστρεπτικές είναι εξαιρετικό στο δρόμο.
Παράλληλα τα ειδικά ελατήρια του δημιουργούν μια τάση υποστροφής που βοηθά στην τοποθέτησή του στο δρόμο και καθιστούν το νέο ST το πιο ευχάριστο και δυναμικό μοντέλο της κατηγορίας του.
Προαιρετικά είναι διαθέσιμο ένα μπλοκέ διαφορικό της Quaife, καθώς και τα οδηγικά προφίλ (Selectable Drive Modes) Normal, Sport και Track Το τελευταίο είναι το πιο σκληροπυρηνικό τόσο από πλευράς απόδοσης όσο και ήχου, ενώ το προαιρετικό Launch Control εξασφαλίζει γρήγορες εκκινήσεις.
Το νέο Fiesta είναι διαθέσιμο με τρίθυρο και πεντάθυρο αμάξωμα, τρία επίπεδα εξοπλισμού (ST1, ST2 και ST3) και τιμή που ξεκινά από 20.264 ευρώ.
Το αποκλειστικά 5θυρο Fiesta Αctive κοστίζει από 17.244 ευρώ και οπτικά ο crossover χαρακτήρας του δημιουργείται από τα προστατευτικά πλαστικά και την αυξημένη απόσταση από το έδαφος. Παράλληλα έχει και ανάρτηση με ειδική ρύθμιση (μπροστά υπάρχουν αμορτισέρ με υδραυλικούς αναστολείς- Hydraulic Rebound Stop) για να προσφέρει πολύ καλή άνεση, ενώ το ηλεκτρονικό σύστημα ευστάθειας έχει τρία προφίλ (Normal, Eco, Slippery) καθώς και δυνατότητα πλήρους απενεργοποίησης.
Το Fiesta Active διατίθεται με τον 1.0 Ecoboost (με 100, 125 και 140 ίππους) καθώς και με τον diesel 1.5 dCi (με 85 και 120 ίππους).