Το νέο Nissan Leaf πέρασε στη δεύτερη γενιά του και εμφανίζεται συνολικά αναβαθμισμένο.
Έτσι έχει καινούργια, μεγαλύτερη μπαταρία 40 kWh (σε περίπου ένα χρόνο θα είναι διαθέσιμη και μπαταρία 60 kWh), που με βάση τις νέες, πιο ρεαλιστικές προδιαγραφές WLTP εξασφαλίζει αυτονομία 270 χιλιομέτρων (378 με τον κύκλο NEDC που ίσχυε μέχρι τώρα.
Η φόρτιση της μπαταρίας στο 100% της χωρητικότητάς της σε οικιακό δίκτυο 10 Α διαρκεί 21 ώρες, με Wallbox 32 Α μειώνεται στις 7,5, ενώ με διαθέσιμο ταχυφορτιστή 50 Α διαρκεί μόλις 40 λεπτά της ώρας μέχρι το 80%. Από πλευράς επιδόσεων το νέο Leaf χρειάζεται για το 0-100 χλμ./ ώρα μόλις 7,9 δεύτερα ενώ η τελική του ταχύτητα, για λόγους μη γρήγορης εκφόρτισης της μπαταρίας, περιορίζεται στα 140 χλμ./ ώρα.
Ενδιαφέρον είναι πως οι σχεδιαστές και οι μηχανικοί του Leaf έδωσαν ιδιαίτερη έμφαση στην αεροδυναμική, επιτυγχάνοντας ένα συντελεστή οπισθέλκουσας 0,28, ενώ χάρη και στην ακόμα καλύτερη ηχομόνωση το εσωτερικό του είναι ιδιαίτερα ήσυχο.
Από κει και πέρα το Leaf διαθέτει διάφορα συστήματα υποβοήθησης. Μεταξύ αυτών το σύστημα ημι-αυτόνομης οδήγησης ProPilot, αυτό της αυτόματης στάθμευσης ProPilot Park, που χρησιμοποιεί δεδομένα από 4 κάμερες και 12 ραντάρ, καθώς και το E-Pedal, που πρακτικά περιορίζει την ανάγκη χρήσης του φρένου κατά περίπου 80%.
Το νέο Nissan Leaf θα είναι διαθέσιμο από το Σεπτέμβριο σε 3 εκδόσεις εξοπλισμού (Acenta, Ν Connecta και Techna) και με τιμή που θα ξεκινά από τος 32.990 ευρώ.