Μέσα σε λίγα μόλις χρόνια, η Αμάλ Κλούνεϊ έχει γίνει ένα fashion icon. Και μπορεί η προχθεσινή της εμφάνιση στο Met Gala να μην μας ενθουσίασε – κυρίως λόγω της επιλογής της να φορέσει παντελόνι – ωστόσο υπήρχε ένας σημαντικός λόγος γι’ αυτό.
Το θέμα του φετινού γκαλά ήταν τα «Θεϊκά Κορμιά: Μόδα και Καθολική Φαντασία». Η Κλούνεϊ, που ήταν συμπαρουσιάστρια της βραδιάς, μαζί με την Ριάνα και την Ντονατέλα Βερσάτσε, έκανε μια μοναδική εμφάνιση με ρούχο του Λονδρέζου σχεδιαστή Ρίτσαρντ Κουίν. Η δικηγόρος ήταν μία από τις ελάχιστες γυναίκες που φόρεσαν παντελόνι στο κόκκινο χαλί.
«Η συνολική εμφάνιση ήταν ένα υβρίδιο και η ιδέα ήταν να είναι πρωτότυπο αλλά και να συνδέεται με το θέμα» δήλωσε ο Κουίν στο Harper’s Bazaar, μια μέρα μετά το γκαλά. «Η απόφασή της να φορέσει παντελόνι ήταν ο δικός της τρόπος για να μιλήσει για την γυναικεία ενδυνάμωση και τη σύγχρονη θρησκεία με μια αναφορά στην αυστηρή καταπίεση που αντιμετώπιζαν οι γυναίκες».
Η Κλούνεϊ φυσικά, είναι εξέχουσα ακτιβίστρια για την ισότητα των φύλων. Εκπροσωπεί, μέσω της δουλειάς της, τις γυναίκες Yazidi που είχαν συλληφθεί ως σκλάβες του σεξ από το Ισλαμικό Κράτος.
Ο Κουίν, που νωρίτερα φέτος βραβεύτηκε από την βασίλισσα Ελισάβετ με το British Design Award στην Εβδομάδα Μόδας του Λονδίνου, δήλωσε στο περιοδικό πως αρχικά του ζητήθηκε να στείλει μερικές ιδέες στην Κλούνεϊ λίγες εβδομάδες νωρίτερα.
«Μίλησα με την Αμάλ στο τηλέφωνο – ήταν τόσο γλυκιά και έξυπνη, αμέσως κατάλαβα ότι θα μπορούσαμε να της φτιάξουμε το φόρεμά της» εξήγησε. «Η Αμάλ είναι τόσο προσγειωμένη, κι έτσι αφού στείλαμε ο ένας στον άλλον μερικές ιδέες, ήρθε στο στούντιο στο Πέκαμ και δοκίμασε μερικά ρούχα. Συζητήσαμε πολλά μέχρι να καταλήξουμε σε αυτό που είδατε».
Η φούστα που συνόδευε το παντελόνι είχε ένα φλοράλ σχέδιο, και σχεδιάστηκε έτσι ώστε να μιμείται τα βιτρό στα παράθυρα των εκκλησιών, ενώ τα τριαντάφυλλα και οι κρίνοι ήταν ιδέα της ίδιας, λόγω της θρησκευτικής εικονογραφίας τους.
«Θέλαμε το σχέδιο να αναφέρεται στη θρησκεία, έτσι χρησιμοποιήσαμε έντονες πινελιές για να μιμηθούμε τα βιτρό των εκκλησιών. Η Αμάλ ενθουσιάστηκε. Έχει τόσο καλό γούστο και πραγματικά θέλαμε να κάνουμε κάτι τελείως απρόσμενο σε σχέση με τις προηγούμενες εμφανίσεις στο κόκκινο χαλί, χωρίς όμως να χάσει τίποτα από το στιλ της Αμάλ».