Ο ελβετικός κολοσσός τροφίμων Nestle θα δώσει στην Starbucks 7,15 δισ. δολάρια για τα δικαιώματα πώλησης των προϊόντων της αλυσίδας καφέ σε όλο τον κόσμο, σε μια παγκόσμια συμμαχία που έχει στόχο να αναζωογονήσει τις αυτοκρατορίες καφέ των δύο εταιρειών.
Η συμφωνία της Δευτέρας για μια επιχείρηση με πωλήσεις 2 δισ. δολαρίων ενισχύει τη θέση της Nestle, καθώς η μεγαλύτερη εταιρεία παραγωγής καφέ στον κόσμο προσπαθεί να εδραιώσει την κυριαρχία της σε μια ταχέως μεταβαλλόμενη αγορά.
Η Starbucks, με έδρα το Σιάτλ, ανέφερε πως θα χρησιμοποιήσει τα έσοδα για να επιταχύνει τις επαναγορές μετοχών και η συμφωνία θα ενίσχυε τα κέρδη ανά μετοχή έως το 2021 το αργότερο.
Με τη συμφωνία η Nestle θα πουλήσει τον συσκευασμένο καφέ και ροφήματα της Starbucks εκτός των καταστημάτων της αλυσίδας.
Οπως αναφέρει το Bloomberg, η Nestle θα χρησιμοποιεί τη μάρκα Starbucks στις κάψουλες Nespresso και Dolce Gusto την επόμενη χρονιά. H συμμαχία υπογραμμίζει τις προσπάθειες της Nestle για να κερδίσει έδαφος στις ΗΠΑ.