Η KFC είναι αρκετά πετυχημένη στο θέμα των διαφημίσεών της τα τελευταία χρόνια. Μπορεί να έχει κάνει αρκετές διαφημίσεις που επιδέχονται αμφισβήτηση, πάντα όμως καταφέρνει να βρίσκεται παντού το όνομά της και να είναι talk of the town.
Το ίδιο συνέβη και με την τελευταία της καμπάνια, που συγκέντρωσε πληθώρα σχολίων για την απλότητα αλλά και τις δημιουργικές της εικόνες. Η ιδέα είναι απλή: Το πικάντικο κοτόπουλο της εταιρείας, έχει υποστεί photoshop σε εικόνες με εκρήξεις όπως μια εκτόξευση πυραύλου ή ένας αγωνιστικό αυτοκίνητο που επιταχύνει για να ξεκινήσει.
Ο Τζον Κοέι, ο δημιουργικός διευθυντής της Ogilvy & Mather, ο εγκέφαλος πίσω από αυτή και πολλές άλλες από τις διάσημες διαφημιστικές καμπάνιες της KFC εξηγεί πώς γεννήθηκε η ιδέα. «Καθίσαμε ένα βράδυ στο γραφείο τρώγοντας KFC, σκεφτόμενοι πως θα μπορούσαμε να δείξουμε την καυτή αίσθηση χωρίς το κλισέ των ανθρώπων με δάκρυα που κυλούν στα μάτια τους ή με τις γλώσσες τους έξω. Έτσι, κοιτάξαμε το προϊόν από πιο κοντά και τελικά συνειδητοποιήσαμε πως το τηγανιτό κοτόπουλο έμοιαζε πολύ και με κάτι άλλο...».
Έτσι, δούλεψαν σκληρά για να κάνουν το όραμά τους πραγματικότητα, εργαζόμενοι με τους καλύτερους στον τομέα του ρετούς, την εταιρεία «Illusion CGI Bangkok». «Αυτοί οι τύποι φωτογράφησαν το κοτόπουλο με ειδικό φωτισμό και δουλέψαμε μαζί για το κάνουμε το τηγανιτό κοτόπουλο να μοιάζει με έκρηξη. Ήταν δύσκολο αλλά διασκεδαστικό... Μελετήσαμε πολλές εκρήξεις, πάρα πολλές».
Πάντως, οι χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης φαίνεται πως εντυπωσιάστηκαν από την νέα διαφημιστική καμπάνια. Κάποιος μάλιστα έγραψε: «Είμαι σίγουρος πως γι’ αυτό δημιουργήθηκε το photoshop. Τώρα πραγματικά πεινάω».
Well done to Ogilvy Hong Kong on a conceptual yet simple print ad done to showcase the new hot and spicy KFC chicken. pic.twitter.com/LWGLFpV8zf
Photos of KFC Fried Chicken as Fiery Explosions is everything I need in my life right now pic.twitter.com/M9ggWGCZe3