Μετά τα Peugeot 108 και Toyota Aygo ήρθε η σειρά του τρίτου της κοινής παρέας να ανανεωθεί.
Σε μικρή ομολογουμένως κλίμακα, όπως άλλωστε και τα άλλα δύο.
Οι αισθητικές αλλαγές λοιπόν είναι περιορισμένες και συμπληρώνονται με προσθήκες στα διαθέσιμα χρώματα, ενώ στο εσωτερικό η κορυφαία έκδοση του νέου συστήματος infotainment συνδυάζεται με μια οθόνη αφής 7,0 ιντσών με ολοκληρωμένες δυνατότητες διασύνδεσης smartphones.
Εμπλουτισμένος εμφανίζεται πλέον ο εξοπλισμός άνεσης που περιλαμβάνει μέχρι και σύστημα keyless (είσοδος και εκκίνηση κινητήρα χωρίς κλειδί), ενώ σε ότι αφορά την υποβοήθηση του οδηγού υπάρχουν σύστημα προειδοποίησης και αποφυγής σύγκρουσης, σύστημα προειδοποίησης αλλαγής λωρίδας κυκλοφορίας, καθώς και αποτροπής κύλισης στις ανηφόρες (Hill Start).
Ο 3κύλινδρος VTi των 1.000 κυβικών πληρεί πλέον τις προδιαγραφές Euro 6.2, αποδίδει 4 ίππους παραπάνω φτάνοντας τους 72 και συνδυάζεται πάλι τόσο με χειροκίνητο όσο και με αυτοματοποιημένο κιβώτιο 5 σχέσεων.