Μέχρι το καλοκαίρι οι κάτω διαβάσεις σιδηροδρομικών σταθμών στη Θεσσαλονίκη - iefimerida.gr

Μέχρι το καλοκαίρι οι κάτω διαβάσεις σιδηροδρομικών σταθμών στη Θεσσαλονίκη

Φωτογραφία: thessnews.gr
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

«Ανάσα» στο κυκλοφοριακό και στην ασφαλή διέλευση κατοίκων και οχημάτων, θα αποτελέσουν οι κάτω διαβάσεις σιδηροδρομικών γραμμών, στον δήμο Μενεμένης Θεσσαλονίκης, έργο που αναμένεται να ολοκληρωθεί μέσα στο καλοκαίρι.

Τον χώρο του εργοταξίου επισκέφθηκε το πρωί ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστος Σπίρτζης, ο οποίος ενημερώθηκε από τους επιβλέποντες του έργου, για την πορεία εξέλιξης των εργασιών.

«Το έργο ολοκληρώνεται, το χρονοδιάγραμμα ορίζει για τέλος Αυγούστου αλλά επί της ουσίας θα είναι πολύ νωρίτερα έτοιμο. Είναι ένα σημαντικό έργο και για την σιδηροδρομική υποδομή, αλλά και για την αναβάθμιση του αστικού ιστού και του δήμου της Θεσσαλονίκης γενικότερα», τόνισε μετά την επίσκεψη ο υπουργός.

Αναφερόμενος, παράλληλα, στην ολοκλήρωση των σιδηροδρομικών έργων μεταξύ Αθήνας και Θεσσαλονίκης, υπογράμμισε ότι «μετά από πολλά χρόνια θα έχουμε μια αξιόπιστη σύμβαση για τους σιδηρόδρομους, συνδέσεις με τις κρίσιμες υποδομές της χώρας όπως είναι τα λιμάνια και αλλαγή τοπίου στις επιβατικές μεταφορές αφού θα μπορούμε να πηγαίνουμε από τη Θεσσαλονίκη - Αθήνα, μέσα σε 3 ώρες και 20 λεπτά».

«Κυρίως όμως», συνέχισε ο υπουργός, «θα μπορούμε να αναβαθμίσουμε περιοχές που διέρχονται οι σιδηροδρομικές γραμμές και στην Αθήνα και στη Θεσσαλονίκη για να μην έχουμε το χάλι που είχαμε τα προηγούμενα χρόνια, με ισόπεδες διαβάσεις, με πολλά ατυχήματα και με βαριά πληγωμένο τον αστικό ιστό».

Όπως εξήγησε, αναλυτικότερα, ο προϊστάμενος της Διευθύνουσας υπηρεσίας του έργου, Θανάσης Κούτσουλας, «το έργο αφορά στην κατάργηση μιας ισόπεδης διάβασης, επί της οδού Αγίας Παρασκευής, με την κατασκευή δύο νέων τεχνικών, ένα τεχνικό για τα οχήματα μήκους 90 μέτρων και ένα έργο για τους πεζούς, μήκους 80 περίπου μέτρων».

«Πρόκειται για πολύ σημαντικό έργο για το κυκλοφοριακό γιατί η ύπαρξη ισόπεδης διάβασης, με τη διέλευση ταυτόχρονα και των αμαξοστοιχιών δημιουργούσε μεγάλες συμφορήσεις, ειδικά στην κίνηση των οχημάτων», πρόσθεσε ο κ.Κούτσουλας.

Σημειώνεται, ότι το έργο δίνει τη δυνατότητα κατάργησης της σημερινής ισόπεδης διάβασης των σιδηροδρομικών γραμμών, επί της οδού Αγ. Παρασκευής, με αποτέλεσμα τη βελτίωση των οδικών κυκλοφοριακών συνθηκών στην περιοχή και την ασφαλέστερη κίνηση πεζών και οχημάτων.

Η ισόπεδη διάβαση, επί της οδού Αγ. Παρασκευής, είναι η μοναδική σύνδεση των περιοχών εκατέρωθεν των σιδηροδρομικών γραμμών, από τον Επιβατικό Σιδηροδρομικό Σταθμό Θεσσαλονίκης (οδός Αγίων Πάντων), έως την οδό Αγαμέμνονος (δυτικά του Δενδροποτάμου, στην περιοχή του Δήμου Ευόσμου).

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ