«Των φρονίμων τα παιδιά πριν πεινάσουν μαγειρεύουν», λέει ο λαός μας, μια παροιμία που υιοθετούν στην πράξη, Δήμος Τρικκαίων, Επιμελητήριο και Εμπορικός Σύλλογος Τρικάλων.
Ηδη δημιούργησαν την «Ακαδημία Επιχειρηματικότητας του Μύλου των Ξωτικών».
Στόχος οι καλύτερες υπηρεσίες
Πρόκειται για σεμινάρια επιμόρφωσης των επιχειρηματιών των Τρικάλων με στόχο τη βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών στους εκατοντάδες χιλιάδες επισκέπτες του μεγαλύτερου χριστουγεννιάτικου θεματικού πάρκου της Ελλάδας. Και μάλιστα, τα σεμινάρια ξεκινούν περίπου οκτώ μήνες πριν την έναρξη του 8ου Μύλου των Ξωτικών που στήνεται τα Χριστούγεννα με τη συνεργασία των τριών φορέων των Τρικάλων.
Ο δήμαρχος Τρικκαίων Δημήτρης Παπαστεργίου σε δηλώσεις του υπογράμμισε ότι η απόφαση για βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών οδήγησε σε αυτή την κοινή πρωτοβουλία, καθώς πλέον ο επισκέπτης αντιμετωπίζεται ως φιλοξενούμενος.
Για τον λόγο αυτόν, τα σεμινάρια στοχεύουν στη δημιουργία «αυξημένης επαγγελματικής νοοτροπίας», προκειμένου οι επισκέπτες να απολαμβάνουν περισσότερες, καλύτερες, ποιοτικότερες, ουσιαστικότερες υπηρεσίες, όχι μόνο κατά την περίοδο λειτουργίας του Μύλου των Ξωτικών, αλλά όλο το έτος.
Ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου Τρικάλων Βασίλης Γιαγιάκος, υποστήριξε πως έχει σημασία να προωθούμε τα τοπικά μας προϊόντα, βελτιώνοντας την επιχείρηση, χωρίς να θεωρούμε ότι «τα ξέρουμε όλα».
Από την πλευρά τού Εμπορικού Συλλόγου Τρικάλων, ο αντιπρόεδρος Δημ. Σχέσεων Θανάσης Φαλτάκας έκανε λόγο για προώθηση του επαγγελματισμού «χωρίς να μένουμε στις εντυπώσεις».
Η βασική ιδέα της δημιουργίας της συγκεκριμένης Ακαδημίας, όπως ανακοινώθηκε από τον δήμο Τρικκαίων, είναι να ενισχύσει την αποτελεσματικότητα των τρικαλινών επιχειρήσεων βελτιώνοντας το επίπεδο εξυπηρέτησης που παρέχουν, αναδεικνύοντάς τες ως πρωτοπόρες στη δημιουργία θετικών εμπειριών για τους επισκέπτες της πόλης και της ευρύτερης περιοχής, καθ' όλη τη διάρκεια του έτους.
Τα σεμινάρια είναι διάρκειας 24 ωρών και απευθύνονται στους βασικούς κλάδους επιχειρήσεων τουρισμού.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ