Ενα οργανωμένο γραφείο εξασφαλίζει σε σημαντικό βαθμό μια ήρεμη εργασιακή ζωή.
Τα δεκάδες μικρά πραγματάκια πάνω στο γραφείο σου το μόνο που καταφέρνουν είναι να σε αποσυντονίζουν: να αποσπούν την προσοχή σου, να σε αγχώνουν, να σε «πνίγουν».
Δεν λέμε να υπάρχει μόνο ένας υπολογιστής πάνω στο γραφείο σου, ούτε να μην έχεις κάποια απαραίτητα αντικείμενα που σε κάνουν αποδοτική.
Αυτό που θέλουμε είναι να μάθεις από ποια πράγματα πρέπει να απαλλαγείς για να κάνεις την καθημερινότητά σου στο γραφείο πιο εύκολη.
Είναι πολύ απλό: ό,τι δεν χρησιμοποιείς συνεχώς, έχει έντονη μυρωδιά και αποσπά την προσοχή είναι απλά περιττό.
Διάβασε ποια είναι τα 8 πράγματα που δεν πρέπει να έχεις πάνω στο γραφείο σου στη δουλειά στο bovary.gr
Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο