Ερευνα ικανοποίησης και δέσμευσης των εργαζομένων της ξεκίνησε από χθες ο ΔΕΔΔΗΕ.
Η έρευνα αφορά σε όλο το προσωπικό της Εταιρίας – περίπου 7.000 άτομα - και θα διεξαχθεί μέσα σε διάστημα 6 μηνών. Ο κάθε εργαζόμενος θα έχει τη δυνατότητα να εκφράσει ελεύθερα και με απόλυτη ανωνυμία και εμπιστευτικότητα τις απόψεις του, σχετικά με κρίσιμα θέματα που αφορούν στο παρόν αλλά κυρίως στο μέλλον του ΔΕΔΔΗΕ.
Στόχος της έρευνας είναι να καταγραφούν και να αξιολογηθούν οι απόψεις του προσωπικού, προκειμένου να εντοπισθούν τα κύρια σημεία προς βελτίωση της καθημερινής λειτουργίας της Εταιρίας αλλά και των συνθηκών εργασίας.
Επιπλέον, μέσα από την εμπειρία και τη γνώση τους για τις ανάγκες και τις προκλήσεις που αντιμετωπίζει σήμερα ο ΔΕΔΔΗΕ, οι εργαζόμενοι έχουν τη δυνατότητα να προσφέρουν πολύτιμες κατευθύνσεις για την εξέλιξή του και την ποιοτική αναβάθμιση των υπηρεσιών που παρέχει.
O Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του ΔΕΔΔΗΕ κ. Ν. Χατζηαργυρίου δήλωσε σχετικά: «Ο ΔΕΔΔΗΕ, στην προσπάθεια που καταβάλλει για τον εκσυγχρονισμό και μετασχηματισμό του προς μια σύγχρονη Εταιρία Διαχείρισης Δικτύων, έχει ως βασικό μοχλό ανάπτυξης το ανθρώπινο δυναμικό του.
Για τη Διοίκηση του ΔΕΔΔΗΕ, η δημιουργία διαφανών και αποτελεσματικών καναλιών εσωτερικής επικοινωνίας τα οποία επιτρέπουν στους εργαζόμενους να εκφράζουν τις θέσεις, τις ανάγκες αλλά και τις προσδοκίες τους, αποτελεί κύρια προτεραιότητα και βασική προϋπόθεση για την επίτευξη των στρατηγικών της στόχων».